Kumpi on mielestäsi loukkaavampaa: a) jos mies pettää vaimoaan tätä reilusti nuoremman naisen kanssa vai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ehkä loukkasi enemmän se, että hurjasti vaimoaan vanhemman kanssa(ja hei, vaimo itse nyt 45v) tai pitäskö siitä loukkaantua, että mies pettäis vaimoaan toisen miehen kanssa?? (Sellaisenkin tapauksen tiedän..se tosin johti eroon, ja mies meni kimppaan poikaystävänsä kanssa..Ja vaimo nai loppupeleissä ex-miehensä ystävän, jonka kanssa saivat yhteisiäkin lapsia ja ovat onnellisia..)

[QUOTE="tiipii";25604470]Mua ehkä loukkasi enemmän se, että hurjasti vaimoaan vanhemman kanssa(ja hei, vaimo itse nyt 45v) tai pitäskö siitä loukkaantua, että mies pettäis vaimoaan toisen miehen kanssa?? (Sellaisenkin tapauksen tiedän..se tosin johti eroon, ja mies meni kimppaan poikaystävänsä kanssa..Ja vaimo nai loppupeleissä ex-miehensä ystävän, jonka kanssa saivat yhteisiäkin lapsia ja ovat onnellisia..)[/QUOTE]

Piti sanoa, että loukkaIsi.. ei siis ole loukannut..

Ehkä omanikäisen loukkaisi enemmän. Nuoremman kanssa pettämisestä ajattelis helpommin, että "se oli joku tyhjäpäinen nuori pimu ja mies kuolas sen nuoruutta ja kauneutta vain". Eihän se nyt tietysti ole "vain", mutta jos omanikäisen kanssa pettäis, niin tulis enemmän sellainen syvempi "mikä mussa on vikana" olo, ehkä. En tiedä. Ehkä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25604509:
Ihan sama. 'Nuoren lihan' höylääminen ei välttämättä kerro muusta kuin siitä, että omanikäiset pitävät liian lapsellisena.

Tämä on kyllä paskin perustelu ikinä. Kukapa mies ei nuorta naista haluaisi. Vittu teitä naisia.

Yhteistyössä