Kumpi on aikuisen naisen valinta: lyhyet vai pitkät hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiuspulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiuspulma

Vieras
Mulla on nyt sen mittaiset, että menevät juuri ja juuri ponnarille kiinni. Sama pituus ollut jo monta vuotta ja mietin, että pitäiskö kasvattaa hiukan...

Joillakin naisilla lyhyehköt (ei kananperse) hiukset ovat tosi tyylikkäät, mutta toisaalta pitkät hiukset on naisellisemmat - ainakin laitettuna. Tuliskohan sitten aina vedettyä tukka vain ponnarille :snotty:

Sellainen kampaus, jolla irtomunan saanti on paras?

Mun sanastossa "aikuinen nainen" on kaikki periaatteensa rahasta myyvä, irtomunaa metsästävä (yleensä) varattu nainen. Itse suosin ennemmin käsitettä "täysi-ikäinen NN vuoden kokemuksella".

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27459930:
Sellainen kampaus, jolla irtomunan saanti on paras?

Mun sanastossa "aikuinen nainen" on kaikki periaatteensa rahasta myyvä, irtomunaa metsästävä (yleensä) varattu nainen. Itse suosin ennemmin käsitettä "täysi-ikäinen NN vuoden kokemuksella".

Okei. Mä en ole irtomunan tarpeessa, kun on tuo sama mies ollut jo 20 vuotta ;)

Enkä mä nyt tukkani pituutta muilta kyselekään kuin huvikseni, että miten muuta asian mieltävät.

Mä suosin pitkiä hiuksia. Itelläni on ollu aina pitkät hiukset ja samoin mun pikku siskolla, isä ei koskaan suostunu siihen että, niitä olis leikattu. Oli aina vihanen jos, oltiin hänen mielestään tukillemme jotain radikaalia tehty, esim. värjäys. Olin 14v kun, värjäsin ekan kerran hiukset, kummitäti (isän sisko) autto valitsemaan värin ja jumalauta että, isä oli vihanen kummitätille ja mulle :D. Hiuksist sai leikatakkin vaan aina sen 5cm pois. Mummi aina leikkas 3kk välein, ihan siitä syystä että kerralla, ei tarvi sen enempää leikata. Sillon mulla oli tosi paksut hiukset ja todella pitkät, ulottu selkään asti. Nykysin mulla on lapaluihin saakka ulottuva, tummanruskee tukka ja on vielä kerroksittais leikattu, josta isä otti vuosi takaperin nokkiinsa, vieläkin vaikka olin sillon 25v :laugh:.

Jos on paksut hiukset niin todella pitkät, jos vähemmän paksut niin puolipitkät.

Älä missään nimessä sorru siihen "aikuisen naisen" lyhythiuksiseen massaan.
Eräässä koulutustilaisuudessa huomasin miten pelottavasti näyttävät klooneilta keskenään.

Mä suosin pitkiä hiuksia. Itelläni on ollu aina pitkät hiukset ja samoin mun pikku siskolla, isä ei koskaan suostunu siihen että, niitä olis leikattu. Oli aina vihanen jos, oltiin hänen mielestään tukillemme jotain radikaalia tehty, esim. värjäys. Olin 14v kun, värjäsin ekan kerran hiukset, kummitäti (isän sisko) autto valitsemaan värin ja jumalauta että, isä oli vihanen kummitätille ja mulle :D. Hiuksist sai leikatakkin vaan aina sen 5cm pois. Mummi aina leikkas 3kk välein, ihan siitä syystä että kerralla, ei tarvi sen enempää leikata. Sillon mulla oli tosi paksut hiukset ja todella pitkät, ulottu selkään asti. Nykysin mulla on lapaluihin saakka ulottuva, tummanruskee tukka ja on vielä kerroksittais leikattu, josta isä otti vuosi takaperin nokkiinsa, vieläkin vaikka olin sillon 25v :laugh:.

:O Omituinen isä sulla : /

Juu, ihan mikä sopii. Mulla ei ole aikaa laittaa hiuksia, siksi ne on sellaiset keskimittaiset, hyvällä leikkauksella. Kun menee illalla nukkumnaa, ne on melkein samanlailla aamulla, vähän jotain suihkausta sinne ja tänne menoks, tarvittaessa kiinni. Mut lyhyemmissä ois hirvee laitto aina.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27460079:
Mitkä ovat aikuisen värejä? (Kysyn tämän vain siksi, että osaisin välttää.)

Niin ja mitkä ovat aikuisen malleja että ei nyt vaan olis mulla semmonen "aikuiselle sopimaton malli":D Voi kauhiaa:D

Mä olen kanssa sitä mieltä että mallin sopivuus kasvoihin on kaiken avain. "teinixeillä" tuppaa olemaan ihan yhtälailla se kopiokone tyyli kuin osalla aikuisista naisista....että turha niitä "kananperseitä" on liikaa parjata. Liuta löytyy pitkähiuksisiakin joille ei se ohut liruletti sovi.

Jos nyt aikuisen hiuksista puhutaan niin mulle tosiaan ensimmäisenä tulee mieleen juuri se että uskalletaan valita omille hiuksille otollinen kampaus joka sopii myös kasvoihin. Musta on jotenkin tökeröä että lyhyita mollataan ei naiselliseksi. Vaikkapa Emma Watson, tai Anna Hataway on suosinut myös todella lyhyttä mallia - ja supernaisellisesti.

Kannattaa kysellä suosituksia kampaajista ja satsata vaikka kerran kunnon palveluun jossa oikeasti ajan kanssa suunnitellaan kasvoihin sopiva pituus, malli, leikkaus ja väri.

Mulla on kaveripiirissä 3 yli 40v naista, joilla pitkät hiukset. Kaikilla se ok kun pitävät nutturaa yms. Hiukset auki näyttävät lähinnä puliakoilta. On sen verran ohuet ja kärsineet latvat. Muistakaa että kananperseen ja pitkien välissä on lukematon määrä hiusmalleja. Polkkatukkaa ja hartioille olevaa.

Meillä töissä on yksi 45-vuotias nainen, joka on jämähtänyt teinityyliin. Pitkät, puhkiblondatut ja huonokuntoiset ohuet hiukset. Tuollainen ei näytä hyvältä minkään ikäisen päässä, esimerkiksi polkaksi leikkaaminen olisi paljon pirteämpi vaihtoehto.

Hiusten pituuteen vaikuttaa eniten kasvojen malli ja hiuslaatu. Kovin pyöreille kasvoille pixie-tukka ei sovi jne. Ohuet hiukset eivät ole hyvännäköiset pitkänä, koska vaatisivat kauheatsi laittamista ja käytännössähän ne on sitten aina ponnarilla. Onko jokapäiväinen liruponnarikaan sitten hyvännäköinen... Tästä syystä itse leikkasin 2v sitten pitkät hiukset polkkamittaisiksi ja sen jälkeen pituus on vaihdellut lyhyen ja polkkamitan välillä. Totesin ettei ole järkeä pitää pitkiä hiuksia, jotka ovat aina kiinni. Lyhyempi malli on helppo muotoilla ja on jotain kehystä kasvojen edessä eikä aina päätäpitkin nuoltu ponnari.

Yhteistyössä