Kumpi: Nuori ulkonäkö mutta mieleltä ja ajatuksilta kuin vanhus, vai vanhan näköinen mutta mieleltään nuori?

• Viestiketjun aloittaja jaaaa
  • Ensimmäinen viesti
jaaaa
Kumpi olisit mieluummin?

Mulle usein sanotaan, että olen mieleltäni niin ikinuori. Ulkonäöstä ei sinänsä sanota mitään, kai se on ihan normaali, mutta aloin kerran miettiä että olisko parempi jos sanottais että olet niin nuoren näköinen, mutta mieli olis sitten kuin jo vanhalla väsyneellä ihmisellä, innostus poissa.

Ja ei, EN ajattele että kaikki vanhat ihmiset olis väsyneitä, vaan tää luonnehdinta kuuluu ainoastaan tähän ajatusleikkiin :)

"maxine"
Ei mua haittaa olla vanhan näkönen, tai tulla vanhan näköseksi. Itseasiassa odotan mielenkiinnolla tukan harmaantumista ja kasvojen juonteita. Kaikkein ikävintä aikaa oli olla teini ja parikymppinen, sillon ei oikein saa minkäänlaista arvostusta naaman perusteella, pelkkiä vislauksia ja herjoja, huora sitä ja ime tota.
Eli vastaan että mieluummin olen vanhan näköinen mutta aivoista virkeä.

Haluan olla sarkastinen vanha nainen, kuten Maxine.

ap kysyjä
No enemmän sellanen Senilix. Sellanen jo elämän syrjästä vähän hellittänyt, uupunut, kaikki -on-jo-nähty tyyppinen vanha mieli. Mutta nuoren näköinen.

Tai sitten vaikka pieruhuumoristakin pitävä, mutta edelleen ylipäätään kaikesta innostuva ja positiivinen mieli. Jonka kylkiäisenä siis tulis sitten se "rupsahtanu" ulkonäkö.

43 v nainen
Ensimmäisen valitsisin. Vanhukset ovat viisaita ja heillä on paljon elämänkokemusta. Eli vanhuksen mieli ja nuori ulkonäkö minulle kiitos. Siihen suuntaan se taitaa kallistuakin.

Yhteistyössä