Kumpi näistä yläosista mielummin hautajaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Tässä alla siisti lyhyt hihainen ja päällä neuletakki

Vai tämä jossa alla musta toppi (jonka tietenkin silitän jos sen laitan) ja päällä neuletakki. Väri näissä on oikeesti ihan musta. Jostain syystä kuva haalistaa värin. Sama neuletakki kun yllä olevassa ja siinä väri on oikee.

Kuvissa näkyvät kissan karvat tietenkin poistan.
Alaosana musta hame. JA sit mulla on sellanen musta huivi jonka voi laittaa kaulaan jos siltä tuntuu, sellanen "koristehuivi".

Viimeksi muokattu:
mä olen kyllä ekan kannalla, on paljon tyylikkäämmän ja siistimmän näköinen kuin tuo toka vaihtoehto.

hautajaisissahan ei siis tarvitse olla ihan kokonaan mustissa.

[QUOTE="Tiu";23316269]Ei sulla ois mitään täysin valkoista tuon neuletakin kans? Jotenkin mun mielestä nuo ruudut ei käy hautajaisiin..[/QUOTE]

Ei oo mitään täysin valkosta. Ja yhdeltä vaatemyyjältä sain synninpäästön ton ruutukuosin kanssa. Ei se nykyjään oo niin tarkkaa. Kunhan on hillittyä ja siistiä.

[QUOTE="Tiu";23316314]No siinä tapauksessa tuo eka vaihtoehto parempi. Taisit olla jo itsekin päätöksen tehnyt :).[/QUOTE]

En oo vielä päätöstä tehny, mut itekin mietin tota ruutukuosia ja kysyin sitten eräältä myyjältä.

Ei mitään toppia jossa on paljetteja! Tuntuis jotenkin halvalta ja epäkunnioittavalta. Myöskään näyttäviä koruja tms ei kuulu laittaa.
Jos vaihtoehdot on nuo kaksi, niin sitten ruudullinen.

no voi voi, taas alkoi tuo kiivas keskustelu virallisesta hautajaispukeutumisesta. ne eivàt ole mitkààn missikisat eikà muotinàytòs, joten ap: molemmat ovat tosiaankin ihan siistejà ja sopivia. sinne hautajaisiin mennàànkunnioittamaan vainajan muistoa siisteissà ja kunniallisissa vaatteissa. ei muuta

No kyllä minä enempi noita ruutuja kattosin kieroon kuin paljetteja. Ne nyt vaan kuuluu juhla asuihin. Siis ei nuo kumpikaan mitenkään juhlavia ole mut veikkaisin kyllä et nuo ruudut hyppii aika monen silmille.

[QUOTE="vieras";23316745]No kyllä minä enempi noita ruutuja kattosin kieroon kuin paljetteja. Ne nyt vaan kuuluu juhla asuihin. Siis ei nuo kumpikaan mitenkään juhlavia ole mut veikkaisin kyllä et nuo ruudut hyppii aika monen silmille.[/QUOTE]

Tartteeko hautajaisissa olla varsinaisesti juhlavaatteet? Kun eihän se oo varsinainen juhla. Eikö se riitä et on siistit ja asialliset?

Noista tuon kakkosen. Ykkönen voisi mennä siinä tapauksessa, että tunget paidan helman hameen sisään, mutta ei näytä hautajaisiin sopivalta, jos se roikkuu esillä hameen päällä helmat takin alta roikkuen.

Yhteistyössä