Kumpi mieluisampi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no molemmat on mukava saada ;)
Yleensä itse otetut on vaan rennompia ja siksi joissain tapauksissa enemmän kohteensa näköisiä. Meillä häistä kiitoskorttina ns. itse otettu.

Itse otetusta teetetty.
Veljeltäni tuli kiitoskortti sellaisesta kuvasta jossa me olimme juhlakalun kanssa skoolaamassa. Eli jokaiselle vieraalle tietysti kyseisestä vieraasta ja juhlitusta otettu kuva :)

voisiko semmoisen kiitoskortin laittaa, jonka kuva on otettu esim. kirkossa konfirmaation yhteydessä? aloin miettiä tätä vaihtoehtoa, kun tutkin noita kuvaamojen hintoja ja kauhistuin (tais olla täälläkin joku alotus äsken...) ja juhlat tulossa tässä myöhemmin.toki kuvaaja on palkan työstään ansainnut, mutta työttömällä ei olis varaa maksaa kovin paljoa, ja kun olis monta jolle kuva pitäis laittaa muistoksi....

Sama se. Muutenkin on 5 vuoden kuvat järjestämättä ja liimaamatta, siis oman perheen kuvat. Siinä sitten on pieni ongelma jonkun serkun tai serkun kummin kaiman kiitoskuvat. Ne tungetaan jonnekin, koska ei niitä ilkeä poiskaan heittää, mutta ei niille oikein paikkaakaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Sama se. Muutenkin on 5 vuoden kuvat järjestämättä ja liimaamatta, siis oman perheen kuvat. Siinä sitten on pieni ongelma jonkun serkun tai serkun kummin kaiman kiitoskuvat. Ne tungetaan jonnekin, koska ei niitä ilkeä poiskaan heittää, mutta ei niille oikein paikkaakaan ole.

ap kiittää rakentavasta kommentista!

Yhteistyössä