Kumpi mielestäsi parempi True Blood vai Vampyyripäivökirjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oletko seurannut?
Onko sinulla kyseisiä bokseja? Jos on - mistä olet ostanut ja milloin?

Itselläni on Vampyyripäiväkirjat 1 ja 2boksit ja tykkään kovasti! Ykkösen jaksot kaikki katsonut, kakkosta en ole vielä aloittanut.

Miksi suomessa vain saa ostettua 1 ja 2:s kautta? Millon saa ostettua muita?

Tänään suuntaan kaupoille ja ajattelin santsata tota True Bloodia. Onko katsomisen arvoinen? Ja montako kautta sitä on jo suomessa ostettavissa?

Suoraan sanottuna en ymmärrä tätä vampyyrihömpötystä aikuisten naisten keskuudessa... :headwall: :D

No en minäkään :D :D

Enkä ennen tykännytkään. Mutta sitten katsoin viime vuonna ensimmäisen kerran ekan twilightin - nyt mulla hyllyssä ne kaikki :D

Ja viime viikolla aloin kattoo tota vampyyripäiväkirjaa ja se oli aluks tosi tylsä (verrattuna twilightiin), mutta hups vaan koko boksi katottuna. Se vaan parani edetessään ja nyt olen aivan koukussa :D *häpeä*

[QUOTE="aloittaja";26105418]No en minäkään :D :D

Enkä ennen tykännytkään. Mutta sitten katsoin viime vuonna ensimmäisen kerran ekan twilightin - nyt mulla hyllyssä ne kaikki :D

Ja viime viikolla aloin kattoo tota vampyyripäiväkirjaa ja se oli aluks tosi tylsä (verrattuna twilightiin), mutta hups vaan koko boksi katottuna. Se vaan parani edetessään ja nyt olen aivan koukussa :D *häpeä*[/QUOTE]

Lisään vielä että en todellakaan osaa sanoa mikä niissä kiehtoo, ne vaan kiehtoo. Ehkä se romantiikka/erotiikka kiehtoo, sitoo... tai jotain. Ne on todella todella kiehtovia!

True blood!! Tuo vamppyyripäivikset on vähän liian tollasta teinihömppää.... Mä oon katsonut muistaakseeni viidettä kautta True bloodista mutta en muista onko netissä vai ihan telkusta.

True Blood. Vampyyripäiväkirjoja katsoin alkuun, mutta en päässyt siihen samalla tavalla sisälle. Toisaalta True Bloodissakin vasta toinen kausi iski todella lujaa, ensimmäinen oli "vain" hyvä ja jännittävä. Kakkonen ja kolmonen sitten todella mahtavia ja jännittäviä. Minä tykkään paljon, mutta voin ymmärtää miksi kaikki ei fanita, onhan siinä jonkin verran seksiä ja verta. Twilighteja on katsonu ja lukenu kunnon hömpän nälkään.

True Bloodista on ilmestyny 3 kautta DVD:nä Suomessa. Neloskausi pyörii parhaillaan kakkosella ja kesällä jenkeissä tulee 5. kauden jaksot.

[QUOTE="aloittaja";26105460]Joo se on vähän sellainen, mutta hyvä kuitenkin. :)
Saako tuota true bloodia ihan tavan marketista? Kuten esim. sittari?[/QUOTE]
Sehän riippuu kaupan valikoimista. Itse tilasin omat DVD:t netissä halvemmalla, mutta en silti ole koskaan Anttilassa nähnyt True Bloodia (ja siellä yleensä on tosi laaja valikoima bokseja). En tiiä liekö sitten myyty loppuun vai mitä. Sokoksella oon nähnyt kumminkin. Marketeissa pengon vaan alelaareja, joten ei tietoa.

[QUOTE="aloittaja";26105460]Joo se on vähän sellainen, mutta hyvä kuitenkin. :)
Saako tuota true bloodia ihan tavan marketista? Kuten esim. sittari?[/QUOTE]

Olen omani ostanut Prismasta ja Anttilasta, mutta voi tosiaan olla, että on jo myyty loppuun, eli ei välttämättä saa.

[QUOTE="aloittaja";26105642]minäkin olen 25v :D[/QUOTE]

No niin, eli olen varma, että pidät True Bloodista. (ellet sitten ahdistu seksistä ja väkivallasta, joita näytetään enemmän kuin Vampyyripäiväkirjoissa)

Yhteistyössä