Kumpi miehellä parempi, sika- vai kynäniska?

  • Viestiketjun aloittaja Kyselijä-Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Eli siis hä???
Tykkäätkö enemmän joutsenkaulaisista miehistä, vai täysin kaulattomista?
No kyllä mä tykkään että on kaula.

Jos sikaniska tarkoittaa samaa ku kyrmyniska, ni semmosta ei. Mut ei mikään ylipitkäkaulainenkaan ole hyvä. Semmone on hyvä mikä useimmilla normaaleilla miehillä on.
 
ei hyvää päivää sun kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Eli siis hä???
Tykkäätkö enemmän joutsenkaulaisista miehistä, vai täysin kaulattomista?
No kyllä mä tykkään että on kaula.

Jos sikaniska tarkoittaa samaa ku kyrmyniska, ni semmosta ei. Mut ei mikään ylipitkäkaulainenkaan ole hyvä. Semmone on hyvä mikä useimmilla normaaleilla miehillä on.
??


 
Hmm... Mä tykkään yleensä ottaen ennemmin vähän raamikkaammista miehistä kuin ihan hintelistä, joten varmaan sitten se sikaniska. Mut täytyy kyllä todeta, että en ole koskaan kehenkään ihastunut tai jättänyt ihastumatta niskan perusteella, eli ei tällä asialla taida mulle kamalan isoa merkitystä olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää sun kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Eli siis hä???
Tykkäätkö enemmän joutsenkaulaisista miehistä, vai täysin kaulattomista?
No kyllä mä tykkään että on kaula.

Jos sikaniska tarkoittaa samaa ku kyrmyniska, ni semmosta ei. Mut ei mikään ylipitkäkaulainenkaan ole hyvä. Semmone on hyvä mikä useimmilla normaaleilla miehillä on.
??
Jollain tavalla epämuodostunut, tai vaikka bodannu itsensä omituisen muotoiseksi.
 
Niskavilla
Olettaen joutsenen ja sian olevan luotuja erilaisiksi, ja siis keskenään lisääntymiskyvyttömiksi, niin ottaisin vahvaniskaisen mieheksi, jos se tulisi kyseeseen, kun ei tule, niin välimuoto kävisi vaimoksi:)
 
kellohame
Mieheni on nostanut puntteja ja nyrkkeili nuorempana. Eli niska on pitkä mutta lihaksikkaasti tukeva. Ja näyttää vetoavan naisiin: ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun naiset käyvät käsiksi. Ja niskaan!
 

Yhteistyössä