kumpi luka vai luca

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpi kampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumpi kampi

Vieras
eikä pliis kommentteja ei kumpaakaan kun meidän pojasta jompi kumpi tulee.
koko raskauden mulla oli selvä että siitä tulee luka mutta nyt oon kuitenkin kallistunut hieman lucaan.

K:lla jollei sukunimenne ole tyyliin Carlsson. Kyllä Mikko Virtanen näyttää paremmalta, kuin Micco Virtanen, samoin Luka näyttää kivemmalta suomenkielisen sukunimen kanssa kuin Luca.

Luka, ellei sukunimesi sitten ole ulkomaankielinen...Noi C-nimet (JessiCa, JaniCa, NiCo) yhdistettynä suomalaiseen sukunimeen antaa vähän sellaisen pissis vaikutelman...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos lähiönimen tykkää antaa niin kumpi tahansa. oikeat vanhemmat eivät tollaisia nimiä edes harkitse

"Oikeat vanhemmat" kyllä on kommentti taas ihan kohdillaan!!

Luka ehdottomasti! Kiva nimi minusta vaikka näitäkin alkaa jo aikapaljon olla, mutta mitäpä nimeä ei olis

..nyt vaan kun sanon että ei kumpaakaan:) mulla tulee aina tuosta nimestä mieleen poika joka kiusasi mun poikaa sytemaattisesti, on siis paha kaiku nimellä..

mutta eihän nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä:)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Kamala nimi. Laittaist edes Lukas, Luukas olisi VIELÄ parempi.
Mut jos noista pitää valita niin Luka.

itseasiassa mä ehdotin alun perin luukasta mutta miehelle se ei käynyt jolloin koitin suostutella lukas nimeen mutta se ois ehkä suhissut liikaa kun sukunimikin alkaa s kirjaimella ja sitten tuli tämä luka

ehdin jo papereihin laittaa luca mutta nyt harmittaa kun en tiä..kehtaiskohan sen sutata ja laittaa luka.. siis luka oli alunperänben mutta nyt lähiviikkoina en osaa enään päättää oon niin näitä nimiä pyöritellyt.

luka -- >kalu tulee helposti
mutta jos se onkin luca niin

huomenna ristiäiset eikä meidän pojalle ole etunimeä päätetty.

Alkuperäinen kirjoittaja pyhpyh:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kumpikaan. Kuuluu hirveimpien nimien joukkoon mitä maa päällään kantaa.

Empatiakyvytön haahka. Mee takas tarhaan opettelee.

Luka.

Mun mielestä tolla vastaajalla just nimenomaan ON empatiakykyä :D

Niinpä, ajattelee Luca-nimisten lasten noloja tilanteita tulevaisuudessa ja yrittää takoa tollasten järjettömien nimien antajille järkeä päähän.

Yhteistyössä