Kumpi kampi? (ei ylipainoisille)

• Viestiketjun aloittaja "Meemee"
  • Ensimmäinen viesti
"Meemee"
Elikkäs olisitteko ennemmin reilusti ylipainoisia, vai tupakoitsijoita? Kummassa on teille enemmän terveysriskejä? Eilinen tupakointi ketju sai tällaista miettimään.

Itse olen hoikka tupakoitsija. Ja jos nyt saisin valita, niin en kyllä todellakaan haluaisi liika kiloja tupakan sijasta vaikka kuinka mielessä onkin käynyt lopettaminen.

"alma"
Mun mielestä laihduttaminen on vaikeampaa. Tai oikeastaan se saavutetun tuloksen ylläpitäminen.
Eli olisin mielummin hoikka tupakotsija, ja lopettaisin sitten polttamisen.

Lopetin tupakoinnin 6v sitten, paitsi viihteellä silloin tällöin. Mutta en ole lihonnut, itseasiassa hoikempi kuin nuorempana poltellessa. Tupakointi kyllä vaihtui kuntoiluun. Mutta ilmeisesti tässä piti valita jompikumpi?? Silloin vastaus tupakointi.

"minävaan"
en ole ylipainoinen ja tupakoin. joten mielummin tupakoin,koska olen jo tupakoitsija. jos nyt joutuisin päättää, että alanko lihottaa vaikka 50kg, niin mielummin vaikka lopetan sen tupakoinnin. ja tiedän että en aio polttaa sitä vuosia, koska tiedän mitä siitä tulee ja olen sen verran nuori vielä että on mahdollisuus lopettaa ennen kuin karkaa täysin käsistä.

lucifer
[QUOTE="minävaan";26670390]en ole ylipainoinen ja tupakoin. joten mielummin tupakoin,koska olen jo tupakoitsija. jos nyt joutuisin päättää, että alanko lihottaa vaikka 50kg, niin mielummin vaikka lopetan sen tupakoinnin. ja tiedän että en aio polttaa sitä vuosia, koska tiedän mitä siitä tulee ja olen sen verran nuori vielä että on mahdollisuus lopettaa ennen kuin karkaa täysin käsistä[/QUOTE]kuuluisat viimeiset sanat... tiesitkö että kauhkosyövän voi saada vaikka ei polttaisi ikinä, mutta suurempi riski on saada se jos polttaa muutamankin vuoden oli sitten kuinka nuori vain....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"minävaan"
ja muuten, tossa otsikossa pitäis kans lukea että ei myöskään tupakoitsijoille.. koska nyt tupakoitsija voi sanoa että mielummin tupakoi kun tupakoi jo (+ on jo hoikka). niinku ite sanoin myös. eli mielummin hoikat jotka ei tupakoi, vastais.

"minävaan"
kuuluisat viimeiset sanat... tiesitkö että kauhkosyövän voi saada vaikka ei polttaisi ikinä, mutta suurempi riski on saada se jos polttaa muutamankin vuoden oli sitten kuinka nuori vain....
joo tiedän keuhkosyövästä, että voi siis tulla, mutta tarkotin että en aio tässä polttaa enää vuosia, koska jos mä vielä esim pari vuotta poltan, niin alkaa vaa pahenemaan. ja mä lopetan, olen sen päättäny. voin vaikka heittää kaikki noi röökit pois jos haluan. ja mulla on jo nyt ollu pari vuotta hirveä limanen yskä, sen takia just. olen nyt 6 v. polttanu ja pahemmat oireet kun paljon enemmän polttaneilla. olen nyt 21 v.

"vieras"
[QUOTE="minävaan";26670406]ja muuten, tossa otsikossa pitäis kans lukea että ei myöskään tupakoitsijoille.. koska nyt tupakoitsija voi sanoa että mielummin tupakoi kun tupakoi jo (+ on jo hoikka). niinku ite sanoin myös. eli mielummin hoikat jotka ei tupakoi, vastais.[/QUOTE]

Peesi.

• Tykkää
Reactions: Pinki
"minävaan"
ja tiedän että mun pitäis jo nyt heittää noi röökit menee,mutta nyt tää on just tää vaihe että "sit parin viikon päästä vaikka".. mutta onneks mua edes jonku verran kiinnostaa se lopettaminen,ku olen joilleki kavereille sanonu, ni ne tietää jo heti että aikoo polttaa koko elämän..ei ole edes harkinnu lopettaa,mä oon sentään jo alkanu harkkimaan.. mutta silti kuulostan säälittävältä :)

lucifer
[QUOTE="minävaan";26670439]ja tiedän että mun pitäis jo nyt heittää noi röökit menee,mutta nyt tää on just tää vaihe että "sit parin viikon päästä vaikka".. mutta onneks mua edes jonku verran kiinnostaa se lopettaminen,ku olen joilleki kavereille sanonu, ni ne tietää jo heti että aikoo polttaa koko elämän..ei ole edes harkinnu lopettaa,mä oon sentään jo alkanu harkkimaan.. mutta silti kuulostan säälittävältä :)[/QUOTE]niinpä, tekosyitä löytyy aina....

Yhteistyössä