Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehdottomasti hormonikierukka! Menkat voi jäädä kokonaan pois (plussaa!!) tai ainakin vuoto heikentyä. Hormonin määrä on todella pieni ja kun kyseessä paikallinen, eikä esim. tablettina otettava, niin ei hormonien haitat tule edes niin esille.
Ehdottomasti hormonikierukka! Menkat voi jäädä kokonaan pois (plussaa!!) tai ainakin vuoto heikentyä. Hormonin määrä on todella pieni ja kun kyseessä paikallinen, eikä esim. tablettina otettava, niin ei hormonien haitat tule edes niin esille.
Kuinkahan monelle tuo kuparikierukka on sitten aiheuttanut kohtutulehduksia, sillä sellainen olisi minun tilanteessani suhteellisen kohtalokas.
Heissan!!
Itselläni oli kaksi hormonikierukkaa ,eli 10 v.putkeen ...ja voi kun olisin tajunnut jo vuosia sitten että haluttomuus,mielialan vaihtelut ja lukemattomat muut oireet johtuivat kierukasta!!!
Sain kohtutulehduksen tuossa puoli vuotta sitten ja pääti sen parannuttua poistaa kierukan ja simsalabim!Kaikki oudot oireet katosivat!!
Siis olin 10vuotta uskonut lääkäreiden vakuutteluja että oireet eivät johdu hormoneista,sitä on niin pieni määrä ja se on niin paikallista...
Paskanmarjat!Halut on palanneet supåerina takaisin ,alavatsan turvotuksesta ei ole enään tietoakaan plus mieli on tasaisempi kun kaksikymppisenä...sain nuorena lapset ja harmittaa että lähdin tuohon hormonaaliseen 10vuoden kierteeseen,eli ei enään koskaan hormonikierukkaa minulle.
Ahaa, kun mullahan on semmonen tilanne, että mä syön pian semmosta lääkettä, joka heikentää vastustuskykyä tosi voimakkaasti, ja infektoidun siksi herkästi, kannattaakohan sit unohtaa hetkeksi koko juttu..
Minun mielestäni kannattaa... Varoiksi.