Kumpi asunto näistä enemmän teidän mieleen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lohtaja /Huuhkajanvaara ei houkuttele yhtään.. Tuo linkin rivari on n. 40km päässä keskustasta KORVESSA eli ei ei...Kiitos vaan vaivannäöstä kun etsit kuitenkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24398248:
Lohtaja /Huuhkajanvaara ei houkuttele yhtään.. Tuo linkin rivari on n. 40km päässä keskustasta KORVESSA eli ei ei...Kiitos vaan vaivannäöstä kun etsit kuitenkin..

Variskankaalla on rivarikolmio allesata tonnia. Putketkin uusittu tänä vuonna. Tosin sähkölämmitys
 
Rivitalossa mietityttää myös jos on taloyhtiön talkoilla tehtävät lumityöt ja liputusvuorot yms jotka sitoo. Ollaan välillä aika paljon liikenteessä pois kotoa. Tällähetkellä tuntuu et olisin tyytyväinen parvekkeeseen ja omaan saunaan kerrostalossakin...
 
[QUOTE="jossu";24398266]lohtajasta tuskin kannattee asuntoa ostella...[/QUOTE]

Ei tosiaan, mutta ennen se kuin 70-luvun kerrostalo, jossa remontit tekemättä ja se on muuten Lohtajalta. Et taida olla Kajanista;)
 

Yhteistyössä