Kumpi aktiivisempi etenemisessä suhteessa - sinä vai mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klpiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

klpiu

Vieras
Mieti nykyistä kumppaniasi - kumpi teistä ensin
a.) sanoi rakastan sinua? Kauanko olitte olleet yhdessä ja mitä toinen puolisko reagoi?
b.) ehdotti yhteen muuttamista? Jälleen samat jatkokysym. kuin a:ssa
c.) ehdotti kihloihin menoa? Samat jatkok.
d.) entä kumpi kosi?

Ja: mitä mielesänne pitää sisällään, jos sanoo ensi kertaa toiselle ''rakastan sinua''? Millaiset tunteet siis toista kohtaan on? Haluaako viettää koko loppuelämän toisen kanssa vai onko rakkaus sitä, että tykkää toisesta ihan silleen..?

no onpahan täällä taas kysymyksiä

mut siis
a.) sanoi rakastan sinua? mies tuumasi ensimmäisen kerran kun oltiin nukkumassa... olin tyhmänä että häh... ja vastaus, sammakoita pääsee suusta.
toisen kerran kun kuulin kysyin vain oliko ne nyt taas niitä sammakoita... silloin ei enään ollut :D yhdessä oltiin oltu joitain kuukausia.

b.) ehdotti yhteen muuttamista? tästä keskusteltiin yhdessä...
mekun käytännössä asuimme suhteen alusta alkaen yhdessä... ja sitten vain päätettiin muuttaa virallisesti yhteen... turhaan maksaa kahdesta yksiöstä vuokraa jos vain toisessa ollaan.
vuosi oltiin seurusteltu kun muutimme virallisesti samankaton alle.

c.) ehdotti kihloihin menoa? tää tais olla semmonen juttu josta minä itse puhuin enemmän... ja yhdessä oltiin oltu pari vuotta...
yhdessä ne sormukset käytiin ostamassa.

d.) entä kumpi kosi? ja mies hoiti tämän virallisesti polvistumalla eteen... ja ympäri päissään...

mitä mielesänne pitää sisällään, jos sanoo ensi kertaa toiselle ''rakastan sinua''? Millaiset tunteet siis toista kohtaan on? Haluaako viettää koko loppuelämän toisen kanssa vai onko rakkaus sitä, että tykkää toisesta ihan silleen..?
rakkautta on niin montaa erilaista laatua... jotta että en sano että tunteet on sellaisia että pitää toisen kanssa haluta olla loppu elämä yhdessä... rakastan minä muutamaa ystäväänikin kovasti, mutta en kyllä heidän kanssaan vihille haluaisi.
mutta ehkäpä tässä parisuhteen välisessä rakkaudessa... kyse on enemmän tunteista joita ei voi kuvata sanalla "tykkään" vaan että se on jotain enemmän.

a) minä sanoin, monta kuukautta ennen ennen ku ukko
b) en muista, puhuttiin siitä jo kauan ennen ku yhteen muutettiin
c) ei kumpikaan, mutta puhuttiin kyllä häistä ja muusta ennen kosintaa
d) ukko kosi

Mun mielestä voi sanoa "rakastan sua" kun tuntee niin ja haluaa jakaa elämänsä toisen kanssa. Muutakin kuin vain fyysinen halu olla lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja klpiu:
a.) sanoi rakastan sinua? Kauanko olitte olleet yhdessä ja mitä toinen puolisko reagoi? Oltiin oltu ehkä kaks viikkoa yhdessä kun mies romanttisesti tekstas sen mulleb.) ehdotti yhteen muuttamista? Jälleen samat jatkokysym. kuin a:ssa
c.) ehdotti kihloihin menoa? Samat jatkok. Mies, vastasin että kyllä, 3kk oltiin oltu yhdessä
d.) entä kumpi kosi? Mies

Ja: mitä mielesänne pitää sisällään, jos sanoo ensi kertaa toiselle ''rakastan sinua''? Millaiset tunteet siis toista kohtaan on? Haluaako viettää koko loppuelämän toisen kanssa vai onko rakkaus sitä, että tykkää toisesta ihan silleen..?

Ekaa kertaa kun tuo sano sen niin en mä nyt usko että sen tarkotus oli loppuelämänsä olla mun kanssa, kunhan halus pesää.

nyt kyllä uskon että tarkottaa kun sanoo

Alkuperäinen kirjoittaja klpiu:
a.) sanoi rakastan sinua? Kauanko olitte olleet yhdessä ja mitä toinen puolisko reagoi?
b.) ehdotti yhteen muuttamista? Jälleen samat jatkokysym. kuin a:ssa
c.) ehdotti kihloihin menoa? Samat jatkok.
d.) entä kumpi kosi?

Ja: mitä mielesänne pitää sisällään, jos sanoo ensi kertaa toiselle ''rakastan sinua''? Millaiset tunteet siis toista kohtaan on? Haluaako viettää koko loppuelämän toisen kanssa vai onko rakkaus sitä, että tykkää toisesta ihan silleen..?[/quo

a) Enpä kyllä muista. En myöskään pidä tuollaista seikkaa kovin merkityksellisenä, niin siksi ehkä en muistakaan.

b)Mies. Olimme olleet yhdessä kolme vuotta, enkä suostunut. Tämä siis vuosi sitten, emmekä vieläkään ole saman katon alla. Itse reagoin kysymykseen hämmentymällä ja kieltäytymällä kohteliaasti, muistaakseni.

c)Eipä ole kumpikaan ehdottanut, ja tuskin tulee ehdottamaankaan, sillä olemme aika samoilla linjoilla näiden asioiden kanssa; mitä sitä turhia.

d)Heh, eipä taida tämäkään ikinä selvitä, en usko, että kumpikaan katsoo avioliittoa tarpeelliseksi.

Uusimmat

Yhteistyössä