Kumpaan lähtisit tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Vaihtoehtoina muumimaailma tai flamingo spa vantaalla. Flamingoon ehkä hieman lyhyempi matka, mutta ei nyt muumimaailmaankaan motaria pitkin mene kuin alta tunti. Mies haluaisi flamingoon, mutta minä taas muumimaailmaan. Mukaan lähtee siis tyttö 1,5v. Mies sanoo, että tyttö ei vielä ymmärrä mitään muumimaailmasta. No, minä taas ajattelen sen niin että ei se flamingokaan ole tuon ikäisen kanssa sen hinnan arvoinen kun ei voida liukumäissä käydä, eikä voida olla läheskään sitä kolmea tuntia. Itse tahtoisin nähdä myös turun saariston. Naantalissa päin ei taas voi käydä talvella, kun taas flamingossa voi. Ollaan pohjanmaalta ja huomenna lähdössä takaisin, joten nyt vain jommassa kummassa voidaan käydä. Joululomalla sitten varmaan uusi käynti tänne. Joten, kumpaan siis lähtisit itse? Onko todella niin, ettei 1,5vuotias vielä tajua muumimaailman päälle?

Alkuperäinen kirjoittaja kesämies:
muumimaailma on tänä kesänä täynnä ampiaisia.

me käytiin muumimaailmassa pari viikkoa sitten ja ei kyllä mitään ampiaisia ollut haitaksi asti!!
minun mielestä muumimaailma on tuon ikäiselle ehdottomasti parempi.

muumimaailmassa oli paljon ampiaisia heinäkuunlopussa mutat oli sitä tällää uudellamaallakin ja nyt ei ole enään täälläkään.

Muumimaailmaan menisin vaikka ei se lapsi juurikaan muista mitään, mutta kyllä meidän 1.5v jouksi halailemassa muumeja :) Ja turun saaristo olisi kiva.

Flamingo myös kiva ja lasten allas ihana eilen ravintolan ikkunasta katselin.....mutta sinne pääsisi talvellakin joululomalla joten nyt muumeja katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
muumimaailmassa oli paljon ampiaisia heinäkuunlopussa mutat oli sitä tällää uudellamaallakin ja nyt ei ole enään täälläkään.

Muumimaailmaan menisin vaikka ei se lapsi juurikaan muista mitään, mutta kyllä meidän 1.5v jouksi halailemassa muumeja :) Ja turun saaristo olisi kiva.

Flamingo myös kiva ja lasten allas ihana eilen ravintolan ikkunasta katselin.....mutta sinne pääsisi talvellakin joululomalla joten nyt muumeja katsomaan.

Joo terve tuloa vaan turun saaristoon näin kauas tuskin kylläkään tulette.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
No ei se 1,5v. paljon muumeista ymmärrä eikä se tule muistamaan käyneensä ko. paikassa, siis siitä ei jää muistoja tuon ikäiselle.

Itse muistan kun olin 1,5 vuotiaana norjassa, siis muistan että siellä oli iso koira :laugh:

Yhteistyössä