vierailija
Halla-ahoa vai Rantasta? Rantanen on ollut tosi hyvä sisäministeri. Eikä puhemieskään huono ole ollut.
Mainoksen mukaan olis.Onko ne ehdolla?
Mitä?Miksi äänestät valeoppositiota?
Onko myös kuulosi huono?Mitä?
Olet pahasti ajasta jäljessä tai muuten vaan ulalla. Sekä Rantanen että Halla-aho edustavat hallituspuoluetta, eivätkä muuta ole esittäneetkään.Miksi äänestät valeoppositiota?
Hyväkäytöksinen ihminen vastaa kysymykseen eikä ala vänkyttämään.Onko myös kuulosi huono?
tååpeMiksi äänestät valeoppositiota?
Googleta mitä valeoppositio tarkoittaa, Persut on juuri sitä.Olet pahasti ajasta jäljessä tai muuten vaan ulalla. Sekä Rantanen että Halla-aho edustavat hallituspuoluetta, eivätkä muuta ole esittäneetkään.
Ei olekaan. Taisi asettua ehdolle vain, jotta puolue saisi ääniä Helsingissä.Halla-aho ei vissiinkään ole ollut kovin aktiivinen kaupungin kokouksissa. Rantasesta en tiedä
Jos haluatte muutosta Suomen asioihin niin miksi vuodesta toiseen äänestätte niitä samoja isoja puolueita jotka ovat nyt näyttäneet että eivät saa mitään järkevää aikaan? Edellinen hallitus oli huono mutta nykyinen on melkein yhtä huono.Rantanen ja Halla-aho on takuuvarmoja ääniharavia. Siksi mä jompaa kumpaa ajattelin äänestää.
Ehkä mä äänestän Rantasta kuitenkin. Olen niin tykännyt sen hallitustyöskentelystä.
Olen kyllä tykännyt Halla-ahon puhemiestyylistäkin.
Vaikea valinta mutta on tässä vielä hetki aikaa miettiä. Puolue on ps joka tapauksessa. Sen olen jo päättänyt.
Minä ymmärrän sen oikein hyvin, sinä et. Persut eivät nyt ole sen paremmin normaalissa kuin valeoppositiossakaan, koska he ovat hallitusvastuussa.Googleta mitä valeoppositio tarkoittaa, Persut on juuri sitä.
Helsingissä tarvitaan persuja. Siksi äänestän just niitä.Jos haluatte muutosta Suomen asioihin niin miksi vuodesta toiseen äänestätte niitä samoja isoja puolueita jotka ovat nyt näyttäneet että eivät saa mitään järkevää aikaan? Edellinen hallitus oli huono mutta nykyinen on melkein yhtä huono.
Niin ovat ja käytännössä tekevät lähes samaa politiikkaa kuin Demarit ym., siksi Persuja kutsutaan valeoppositioksi.Minä ymmärrän sen oikein hyvin, sinä et. Persut eivät nyt ole sen paremmin normaalissa kuin valeoppositiossakaan, koska he ovat hallitusvastuussa.
Demarit ovat tällä hetkellä pääoppositiopuolue...Niin ovat ja käytännössä tekevät lähes samaa politiikkaa kuin Demarit ym., siksi Persuja kutsutaan valeoppositioksi.
Nyt ei ole eduskuntavaalit...Rantanen ja Halla-aho on takuuvarmoja ääniharavia. Siksi mä jompaa kumpaa ajattelin äänestää.
Ehkä mä äänestän Rantasta kuitenkin. Olen niin tykännyt sen hallitustyöskentelystä.
Olen kyllä tykännyt Halla-ahon puhemiestyylistäkin.
Vaikea valinta mutta on tässä vielä hetki aikaa miettiä. Puolue on ps joka tapauksessa. Sen olen jo päättänyt.
Löytyy pelkkää ryssäpropagandaa. Eli siis kyseessä ei ole suomen kielen termi lainkaan, vaan joku Pietarin veivarien uussana. No ei siinä mitään. Sisäpiirivitsit ovat aina kuuluneet alakulttuureihin, mutta sinun pitää ymmärtää niiden olevan enemmän poissulkevia. Eli käyttämällä tuollaista termiä signaloit meille muille, ettei meidän ole tarkoituskaan ymmärtää tai välittää höpinöistäsi. Ne on tarkoitettu samanmielisille höristelijöille.Googleta mitä valeoppositio tarkoittaa, Persut on juuri sitä.
Kuntavaaleista mä olen koko ajan puhunutkin.Nyt ei ole eduskuntavaalit...
Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.
Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:
Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
TarkoituksetEvästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.
Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.
Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.
Tietosuoja