kumpa voisinkin muuttua

• Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä
vituttaa olla paska äiti ja vaimo. saan kuulla koko ajan kuinka huono olen ja valitan vaan kaikesta, enkä koskaan ole ollut edes kiltti. olen parhaani yrittäny pitää petturi/valehtelia miehen tyytyväisenä, turhaan. eniten mua harmittaa oma käytökseni, huudan ja tappelen mieheni kanssa niin että 9kk tytär on näkemässä. yritän kai puolustella nyt itteeni mutta en voi lopettaa tappelua kun mies kulkee perässä ja haukkuu ja sanoo et jättää jos lähden pois hetkeksi, nöyryyttää mua koko ajan. rupean vaan itkemään kun en muuta voi, ja yritän puolustaa itseäni. harmi että meen tytön pitää olla näkemässä...

moi
sun miehes kuulostaa narsistilta,manipuloi sinua uskomaan omat virheensä sun syyksi.lähde tyttösi kanssa ,vaikka ensikotiin ja tee se heti tossa ei muu auta kun riuhtaista itsensä irti

äiti neljälle
Ala kirjoittaa päiväkirjaa ja kaiken paskan lisäksi kirjoitat sinne myös kymmenen todellista tai keksittyä hyvää asiaa.
Sitten kun miehes kulkee sun kannoilla ja syyttää sua, yksinkertainen kysymys saattaa auttaa eli "mitä sinä mies minulta haluat, kun kuljet perässäni tuolla tavalla. MIkä asia nyt mättää?"

Tosin, jos mies kovin taipuvainen väkivaltaisuuteen, en lähtis provosoimaan enempää....

ap
kyllä mä taidan se paska olla... jos vaan osaisin olla hiljaa. "tänäänkin se sano et toivottavasti lapsi pelkää sua ku huudat" vittu että hävettää, ja sattuu fyysisesti kun harmittaa niin paljon.. yritän vaan puolustautua

Yhteistyössä