Kummityttö kysyy teenkö hänelle ripsipidennykset ? teen työkseni niitä. ottaisinko maksun niistä ?

• Viestiketjun aloittaja vieras avvvv
  • Ensimmäinen viesti
yuio
Lisään vielä, että pienellä korvauksella tekeminen melkein huonoin vaihtoehto, kun nuori ei välttämättä silloin hahmota, ettei kummi siinä pääse lainkaan omilleen. Selkeämpi niin, että lahja on lahja.

Ai en maksanu? Maksoin kuule ihan täyden hinnan. Sun mielestä se tietysti on sama kuin ei maksa mitään.
Sun tekstistä tuli käsitys, että käyt muualla kun tälle pitää ihan maksaakki siitä palvelusta. Noilla on aikamoiset verot maksettavana niin on todella pikkumaista suuttua jos yrittäjä haluaa palkan työstänsä.
Mä kävisin kaverin luona koska haluan auttaa häntä pärjäämään enkä siksi että haluan riistää häntä.

"milli"
yrittajana maksan tyostani ihan hirvittavat verot yms. peruspalkka on 15€/h. siihen materiaali auto tykalu lomaraha matkakulut yms kuluja 5e/h. siihen verot 23%. tyoelakemaksu 24%. ja alv 24%. thank you!

mietinvain
Hmmm... Itse opiskelen hammaslääkäriksi ja jokainen varmaan tietää että ei ole ihan ilmaista käydä hammaslääkärillä. Pitääkö munkin nyt alkaa tarjoamaan palveluksiani kummitytöille ja sukulaisille ilmaiseksi? Mitä mieltä olette?

Materiaalit ja hammashoitajakaan ei ihan ilmaisia ole.

Vie ras
[QUOTE="milli";30105118]yrittajana maksan tyostani ihan hirvittavat verot yms. peruspalkka on 15€/h. siihen materiaali auto tykalu lomaraha matkakulut yms kuluja 5e/h. siihen verot 23%. tyoelakemaksu 24%. ja alv 24%. thank you![/QUOTE]

Kiitäppä vasemmistoa, vihreitä ja sdp:tä.

"Linnea"
Siinähän menee aikaakin ihan rutosti! Tai ainakin itse olen pari tuntia aina nököttänyt paikallani kun ripsiä on laitettu.

Mutta joo, ekan kerran voisi antaa vaikka etukäteis joululahjana. Tai synttäri jos ne on lähempänä.

Lapseni kummitäti (mun serkkuni) on parturi-kampaaja. Lapsen hiuksienleikkuusta ei veloita mitään, meiltä muilta ottaa ihan täyden hinnan.
Mä taas olen kondiittori ja olen omalle kummilapselle leiponut synttärikakkuja veloituksetta. Muilta sukulaisilta otan hinnan.

hhhmmm
Vaikea sanoa. Jos tekee ilmaiseksi nii varmaan olettaa että teet jatkossakin, mielestäni tuo synttäri tms lahjaksi olisi kiva idea ja jatkossa sitten joku nimellinen alennus.

Yhteistyössä