Kummitytön synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
Meillä siis exän kanssa yhteinen kummipoika jolla parin viikon päästä synttärit. Ollaan erottu alun perin hyvissä väleissä ja pidettiin paljon yhteyttä ihan kaveri pohjalla, tai itse ainakin pidin exää tosi hyvänä ystävänäni. Nyt talvella hän sitten ilmoitti uuden tyttöystävän myötä, ettei halua olla minun kanssa missään tekemisissä eikä hän ole ikinä minun ystävä ollutkaan. Luonnollisesti olin asiasta aika loukkaantunut.
Nyt kun on kummitytön synttärit tulossa ja lapsen äiti on kutsunut juhliin (lapsi siis sukua exälle) niin enpä tiedä haluanko mennä juhliin samaan aikaan kun koko exä. Olisiko vaan parempi kysyä lapsen äidiltä jos sopisi tulla jonain muuna päivänä?!

Ole aikuinen ja fiksku ja muista, että ne on lapsen juhlat. Menet sinne tapaaman lasta, et exää. Jos expn nyxä on niin lapsellinen, ettei kestä olla samassa huoneessa, niin ole sinä silti se aikuinen siinä tilanteessa ja koita käyttäytyä asiallisesti, jos toiset ei siihen pysty.

Minä menisin silloin kun on kutsuttu ja yrittäisin nauttia juhlasta. Todennäköisesti exä on uuden tyttöystävänsä kanssa siellä, mutta sinä olet lapsen kummitäti ei se uusi tyttöystävä. Mun sisko on ainakin monesti valittanut, kun kutsutut tulevat eri päivinä kuin on kutsuttu lasten synttäreille. Onhan siitä enemmän vaivaa kuin kaikki tulisivat samana päivänä. Yrittäisin vetää toisesta korvasta exän kommentit. Olet joka tapauksessa kummitäti eli sinula on oikeuksia ja velvollisuuksia, vaikka olettekin eronneet. On tosi hienoa, jos muistat kummipoikaa, vaikka et ole enää exän kanssa yhdessä.

Totta tuokin, oon vaan yleensä niin arka aina tollasissa ristiriita tilanteissa. Mutta entisen anopin ja lapsen äidin kanssa olen kyllä hyvissä väleissä joten ehkä jännitän vaan turhaan.

Tottakai menet silloin kun on kutsuttu, eihän exäsi tapaaminen sinulle ole ongelma, vaan ongelma on hänen nykyisen tyttöystävänsä heikko itsetunto ja omistamisenhalu. Jos heillä on ongelma sinun tapaamisesi kanssa niin HE menkööt vasta myöhemmin. Sinulla on oikeus tavata kummilastasi ihan niin kuin ennekin, ei exäsi nykyinen voi määrätä tai vaikuttaa siihen, koska tapaat kummilastasi.