Kummitytölle joululahja + synttärilahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummi kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummi kysyy

Vieras
Onko noloa, jos annan 17 v. kummitytölle yhdistetyksi joulu- ja synttärilahjaksi muistikirjan/kalenterin ja
joko 10 ? lahjakortin H&M:lle tai Glitteriin tai itsetekemäni ranne- ja rintakorut?

Budjetti on tosi minimaalinen tänä vuonna :(.

Ei oo noloa. Ja kyllä tuonikäinen osaa odottaa niitä kalliimpia lahjoja juuri vanhemmiltaan eikä kummilta, etenkin jos tietää että kummi ei ole mitenkään erityisen rikas. Itselleni riittäisi kummilta ihan vaikka postikortti, kunhan jotenkin muistaa, niin se lämmittää mieltä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei oon onloo mut älä anna mitään itetehtyi helyjä mielummi se lahjakortti vai just glitteriin.

Mun mielestä ois just kiva näin, että ois itsetehty koru kummilta ja lisäks vielä se pieni lahjakortti kauppaan, josta vois ostaa jotain pientä kaunista kuten juuri tuo Glitter. Minusta olisi tosi mukavaa ajatella, että kummi on tehnyt tän korun itse juuri mulle, osoittaisi sen, että lapsi on sulle tärkeä. Mä jopa käyttäisin sitä korua vaikkei se ees ois kummoinenkaan, mulle riittäis se ajatus, että tää on tehty käsin juuri minua ajatellen (etenkin jos antaja on läheinen ).

Yhteistyössä