kummitusko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei pelota.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei pelota.

Vieras
tämä tapahtui n. vajaat kuukausi sitten.
tulin suihkusta,jätin suihkun oven auki jotta sieltä häipyy kosteus. IStahdin sohvalle rasvaamaan itseäni, ja näin jonkun vilahtavan oikeassa silmäkulmassa, katsoin ikkunaan ja huomasin että se oli aivan huurussa ja siihen oli ilmestynyt hieman vinoon IHAN SELVÄ aito käden jälki. painoin omani vierelle ja käsi oli hieman pienempi kuin minun. luulin sen jääneen esm.ikkunoiden pesun jäljiltä mutta tuota kättä ei tullut samaan kohtaan enää.
perjantaina kävin taas suihkussa, poika ja ukko oli nukkumassa. huomasin jälleen että toiselle laidalle ikkunaa oli ilmestyny pienempi kädenjälki. Minun lapseni on vauvaikäinen,joten ei ole mahdollista että kädenjälki on hänen, ja kädenjälki muistutti lähinnä n.5 vuotiaan kättä.

mua ei pelota hirveästi muttei mies usko näihin. en älynny kuvaa sitten ottaa. Mikä harmittaa hirveästi.
PRKL. Uskonut oon sen jälkeen ku näin kuolleen isäni ollessani 10 vee, ja seuraavana päivänä mummo soitti että isä oli kuollut.

Iiks! Meille on tullut myös joskus kädenjälki ikkunaan huurusta mutta olen hangannut pois ikkunanpesuaineella ja kädenjälkeen on varmasti ollut järkevä selitys mutta tuo kuulosti hieman pelottavalta.

Yhteistyössä