Kummituksiin uskovat ja henkimaailman jutuista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei henki ole pahantahtoinen räyhähenki, jos olis, sä olisit kyllä huomannu sen ja olisit sen läsnäollessa tosi ahdistunut ja peloissasi. Henki on joku vanha sukulainen , tahtoo vaan ilmeisesti hyvää teille :) Älä huoli.
Mut jos alkaa pelottaa oikeesti niin kutsu pappi tms siunaamaan talonne.

No mulla on kokemusta vastaavasta. Me asutaan myös vanhassa talossa ja alussa täällä myös kuului ääniä, mm. askeleita yläkerran rapuissa ja tunsin joskus yöllä esim. kämmenen selässäni. Usein olin myös hyvin tietoinen että en ole yksin. Tätä tapahtui erityisesti meidän yläkerrassa jossa on makuuhuoneet. Huomasin myös monet kerrat koirien ja vauvojen käytöksestä että ne näkivät jotain mitä minä en nähnyt. Epäilin aina että tämä henki oli mies joka oli rakentanut talomme 60-luvun taitteessa. Kun vanhin lapsemme kastettiin pyysin pappia siunaamaan kotimme ja siihen loppui myös tuntemukset ja kokemukset tämän hengen läsnäolosta. Kävin myös vuosi sitten meedion juttusilla joka vahvisti epäilyni että talossa vieraillut henki oli tosiaan tämä talonrakentaja mies. Kun muutimme tähän taloon meidän nykyinen makuuhuone yläkerrassa oli edelleen rakentamatta (oli ollut jo yli 40 vuotta keskeneräinen) ja luulen että tämä oli se seikka joka oli jäänyt tätä miestä vaivaamaan. Nyt on huone valmis ja voi olla että sekin auttoi osaltaan häntä siirtymään eteenpäin.

Kuulostaa siltä että henki joka teillä vierailee on ihan hyväntahtoinen (ehkä juuri se miehesi pappa) mutta jos haluat auttaa häntä siirtymään eteenpäin niin pyydä pappia siunaamaan talonne tai rukoile itse hänen puolestaan.

Mä en usko lainkaan siihe, että henki vois olla jumissa. Tapahtumien energiaa voi jäädä, tai sielut voi käydä ilmaisemassa itsestään, mutta mihinkään eksyksiin ne ei voi jäädä.

Meilläki talo paukkuu välillä kovastiki, vaikka on uus talo! :) En tiedä kuka täälä käy napsuttelemassa. Yhtenä yönä häiritsi jo vähä, kävin olohuoneessa käskemässä että lopettaa sen, enää en sinä yönä napsumisia kuullu.

Yhteistyössä