Kummipoika täyttää 12. Muistanko enää ollenkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad GodMother
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bad GodMother

Vieras
En jaksa koko 12-vuotiasta tarinaa mutta faktat.

-asutaan lähellä mutta emme ole tekemisissä ( kohteliaat, etäiset välit )
-kummipojan perhe ei ole käynyt meillä KOSKAAN
-minä lopetin vierailut ja lastenhoidot ( heillä 3 lasta ) kun sain omia
-synttäreille ei ole kutsuttu vuoden 2005 jälkeen
-kuvia, soittoja ei ole tullut vuosikausiin
Ym, ym olematonta

Lahjat olen vienyt tähän asti OVELLE (sisään ei ole kutsuttu ). Mutta nyt alkoi ärrrrsyttämään. Ei tuommoinen peli vetele.

Minun puolestani saisi olla koko sakki; eivät ne mua tarvitse enkä minä niitä.
Olen 3. lapsen 3. kummi. ehkä sekin jotain kertoo.
Mutta nyt...Aattelin että lahjaa en vie jos ei kutsuta käymään.
Tylyä ? On, mutta eikös sieltä suunnastakin jotain vois "odottaa".
Mua ei kohdella näin.
Yritin ainakin !

Kyllä muistaisin, ja olen muistanutkin joka joulu ja joka synttärit, vaikka meillä ei kyläillä tai soitella usein. Kerran vuoteen otan asiakseni käydä katsomassa kummilapsiani.
Olen kerran suostunut kummiksi, aion myös olla sitä pyyteettömästi. Ei ole mun kummilapseni vika, miten hänen vanhempansa toimii..tai jättää toimimatta.

Meillä postitettiin lahjat 15 vuotiaaksi saakka. Ripillepääsyynhän tavallaan kummin ura päättyy. Rippijuhlissa ei oltu, kun ei kutsuttu, muualta saimme kuulla, että sellaiset oli ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26847194:
Kyllä muistaisin, ja olen muistanutkin joka joulu ja joka synttärit, vaikka meillä ei kyläillä tai soitella usein. Kerran vuoteen otan asiakseni käydä katsomassa kummilapsiani.
Olen kerran suostunut kummiksi, aion myös olla sitä pyyteettömästi. Ei ole mun kummilapseni vika, miten hänen vanhempansa toimii..tai jättää toimimatta.

Johan se 12-vuotias vois itsekin soittaa tai kyläillä.
En muistaisi.

[QUOTE="Jou";26847290]Johan se 12-vuotias vois itsekin soittaa tai kyläillä.
En muistaisi.[/QUOTE]

Voisi, vaan onko vanhemmat opastaneet että niin voisi tehdä? En itse vaadi mun kummilapsilta yhtikäs mitään, mutta olen olemassa jos tarvitsevat.

Kuulostaa tutulta. Mulla on 16-vuotias kummilapsi. He ovat käyneet meillä tasan yhden kerran se 12 vuoden aikana, mitä mä olen omillani asunut. Koskaan ei tule yhtään kiitosta lähettämistäni lahjoista tai korteista. Me nähdään korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Viimeksi olen ollut heillä vuosi sitten rippijuhlissa, enkä aio mennäkään ellei hyvää syytä tule. Mun tyttöni synttäreillä he eivät ole koskaan olleet, kutsusta huolimatta. Viimeksi sanottiin ihan suoraan, että ei jakseta lähteä ajamaan sinne asti (matkaa 160km). Mä lähetän edelleen kummilapselleni synttärikortit ja jouluna vähän rahaa. Muuta en enää viitsi.

Kaiken huippu on se, että tämän kummilapsen vanhemmat eivät ole mitä tahansa kavereita, vaan tämä kummilapsi on veljeni lapsi.

Yhteistyössä