K
Kiitollinen tiedosta
Vieras
Mun pää lyö tyhjää.... Mitä mä laitan päälle ristiäisiin huomenna? Minusta tulee kummi. Miehellä niin helppoo... puku vaan päälle.... höh...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Siinä sen ongelma onkin... Täällä sanotaan että jakkupuku, paitapusero, mutta kun ne on mun työvaatteet....
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Siinä sen ongelma onkin... Täällä sanotaan että jakkupuku, paitapusero, mutta kun ne on mun työvaatteet....
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Ai katos, meidän pojan tuleva kummiko se siellä kyselee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin vai onko sen niin väliä jos tyävaatteissa menen? Kuitenkin jakkupuku ja kauluspaita....
Miten on juhlavat housut ja läpikuultava silkkitunika? toppi tietysti alle. Mekot ovat joko mallia iltapuku tai sitten hellehepeneitä. Kotelo mekko, punainen käviskö se?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Ai katos, meidän pojan tuleva kummiko se siellä kyselee?![]()
Ei ku muellä tulee kummityttö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Juhlava vaatetus.
Miksi ihmeessä alat päivää aikaisemmin miettimään pukeutumistasi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se punanen kotelomekko sopii hyvin minusta mut laita siihen joku jakku/bolero/huivi et ettet oo ihan kädet paljaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se punanen kotelomekko sopii hyvin minusta mut laita siihen joku jakku/bolero/huivi et ettet oo ihan kädet paljaana.
Mutta jos laittaa mustan trikoopaidan alle ja paksut mustat sukkahousut? Ei olis sit ainakaan niin työasumainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No mä oon viel vähän vaihees....
Ilmeisesti mustat housut ja musta pidemmän mallinen bleiseri. sinne alle laitan varmaan lilan sifonkipaidan.
tai
sitten laitan juhlavat housut ja sit sen silkki tunikan. toi asu vaan tuntuu liian arkisleta miehen puvun vieressä.