Kummin tekisit? (synttärit + miehen muisti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Eli jos sinulla olisi syntymäpäivä tulossa ja tietäisit että mies on todella huono muistamaan merkkipäiviäisi, kummin tekisit:

a) Muistuttaisit miestäsi tulevasta syntymäpäivästäsi ja näin ollen varmistaisit että mies ostaa lahjan. Samalla tunnet katkeruutta siitä,ettei mies muista syntymäpäivää ilman jatkuvaa muistuttelua.

vai

b) Et jaksa muistuttaa, mutta sitten syntymäpäivänä kumminkin petyt kun mies ei mitään ostanut,etkä saa lahjoja. Näin ollen syntymäpäiväsi luultavasti menee pettyneenä mököttäessä..

Itsellä siis synttärit tulollaan ja olen 100% varma ettei mies muista koko päivää,ellen muistuta. Ja jos muistutan, niin ostaa lahjan kyllä, mut harmittaa että pitää itsellä ikäänkuin "kinuta" sitä lahjaa.. :/

Mä pidän joka suuntaan melua mun merkkipäivistäni jo kk ennen ja tasaseen tahtiin siihen maagisees päivään saakka :saint: (Vaikka kyllä hela suku anopista-mieheen muistaa mun nimpparit/synttärit ja muut turhuudet) :D

No siis, C - muistutan miestä 20 kertaa ja ostan lahjan itse. Enkä tunne katkeruutta.

Voin ymmärtää mitä ajat takaa, mutta tiedät että miehesi on hajamielinen, eikä siitä muutu? Minä elän suhteessa jossa ei yleensä tule yllätysmuistamisia, kukkapuskia, makeisia tai timantteja. Mutta minä lähdinkin tähän suhteeseen ihan erilaisten positiivisten asioiden takia. Ja olen tottunut kyllä tässä elämässä, että jos haluaa jonkun toimivan se täytyy tehdä itse ;). Näin kärjistäen tietysti.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä en muistuttais asiasta,mut en kyllä mököttämäänkään rupeis jos lahjoja ei tulis...

No minullakaan ei ole tarkoitus tahallani mököttää, mut olen 100% varma että petyn kun/jos lahjaa ei tulekkaan ja mieli pahoittuu näin ollen tahtomattanikin.. s

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä en muistuttais asiasta,mut en kyllä mököttämäänkään rupeis jos lahjoja ei tulis...

No minullakaan ei ole tarkoitus tahallani mököttää, mut olen 100% varma että petyn kun/jos lahjaa ei tulekkaan ja mieli pahoittuu näin ollen tahtomattanikin.. s

Ja varsinkin kun jo ihan etukäteen alkaa keräämään kierroksia =)

Minulla myös vaihtoehto C. Kaikkein mieluiten ostan lahjan itse, jotta tulee mieleinen. Pakolla ostetut lahjat ovat vastenmielisiä. Lahjan ostaminen on ok, jos se tapahtuu hyvillä mielin ilman pakon tunnetta nauttien siitä ajatuksesta, että voi ilahduttaa saajaa. Kaikki eivät ole lahjaihmisiä.

Kyllä mäkin pahoittaisin mieleni, jos mies ei muistaisi ollenkaan. Lahjaa en kaipaisi, mutta muistamisen kyllä. Onneksi on muistanut ja muistaa muutenkin kuin synttäreinä kukilla ja pienillä lahjoilla. Tämä myös toisinpäin. Eikö oikeasti ihmisiä haittaa, jos toinen ei muista? Minusta se on tärkeää =)

Ihan aikuinen ihminen olen ja kyllä, odotan lahjaa tai ainakin muistamista! Itse muistan aina miestä syntymäpäivänä, isänpäivänä ja jouluna paketilla, niin olisihan se kiva joskus saada itsellekkin jotain, ilman että sitä täytyy ruinata ja muistutella koko ajan..

meillä ei juhlita isänpäivää, ei äitienpäivää ei synttäreitä ei joulua muutakuin lasten jutuilla just siks ku minä naisena oon ainut jonka mielestä tuohon kuuluis panostaa.. enkä viitsi enää yksin yrittää..

kyl mun mielestä ei oo liikaa vaadittu jos pitää muistaa 3 x vuosi ihan itse et hei, nyt on syytä hemmotella rakasta.. joudutaanhan me naisetkin tekeen juttuja ihan vaan miesten iloksi :)

Yhteistyössä