Kummin kannattaa tehdä? ( apuja h&m postimyynnin kanssa )

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Tilasin 5 hupparia h&m:ltä ja ne tulivat reilun viikon päästä tilauksesta. Mutta 1 huppari oli liian iso ja toinen väärää kokoa ( tuli siis eri kokoa kun tilasin ).

Nyt mietin että kannattaako mun laittaa tuohon palautuslappuun korjaava tilaus? siis että vaihdan tilalle kohtaan samat tuotteet mutta toisessa koossa?
Vai olisko helpompaa / Fiksumpaa palauttaa noi ja tilata netin kautta uudestaan samat tuotteet?

Joululahjaksi ovat tulossa ja epäilen, että miten nopeasti saan ne oikean kokoiset tuotteet jos laitan tossa lapussa tilauksen... :snotty: :snotty:

Mä taisin vastaavassa tilanteessa palauttaa ja ilmoitin, että tuli ihan huti koko ja sain 5e lahjakortin mielipahan korjaamiseksi :D Tilasin sitten erikseen netitse uudet. Palautusten käsittelyssä kun saattaa mennä aikaa.

Jos tilaat uudet niin joudut maksamaan postarit uudestaan. Yleensä tuotteet tulee nopeesti jos vaan niitä on saatavilla. Ja mikäli niit ei ole tällä hetkellä niin on ihan sama kummin tilaat kun ei niitä kuitenkaan saa. Itse sain viimeks 5euron lahjakortin tuotteen lisäksi kun tuli väärä tuote. Tosin taitavat aika huonosti kattoo siel pakkaamossa kun mullakin ollut jo kahdessa viime paketissa väärä tuote ja viel ihan kaikkee muuta kun tilasin... 98cm pikeepaidan tilalle tuli 116cm housut, 86cm t-paidan tilalle 37-39 ylipolvensukat ja lisäks oli viel 98cm housut vaihtuneet 86cm. Grrrr! Mennyt jo maku koko puljuun...

Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Mä taisin vastaavassa tilanteessa palauttaa ja ilmoitin, että tuli ihan huti koko ja sain 5e lahjakortin mielipahan korjaamiseksi :D Tilasin sitten erikseen netitse uudet. Palautusten käsittelyssä kun saattaa mennä aikaa.

millä tavalla sä ilmoitit sen? Kun ei tuossa oo oikein kohtaa mihin kirjoittaa...
pitäiskö soittaa?
Mä tilasin kokoa 110/116, ja se lukee tilauslomakkeessakin. Katoin paidan niin se olikin kokoa 98/104 :/

Mä vaan rustasin siihen palautuslappuun, että väärä koko ja että tilasin sen ja sen koon. Hyvin ne ymmärsi siitä. Mullakin oli tilauslomakkeessa ihan oikein se mitä olin tilannut, mutta tuote eri kokoa.

Näkeehän ne tuotetta palauttaessasi et tuote on väärä kun siitä palautuslapusta ilmenee et mitä oot tilannu ja tuotteesta näkee et on väärä koko. Koodiksi se väärän tuotteen numero.

tee puhelinvaihto. eli soitat sinne ja kerrot mitä olet palauttamassa. näin olen itse toiminut, kun jollain tuotteella on ollut kiire. lappuun sitten rustattu teksti "puhelinvaihto".

Yhteistyössä