Kummilahja-apua, ei ihan perinteinen kummiutuminen

Tässä tätä ongelmaa.. minusta tulee kesällä kummi lapselle, joka kastetaan yhdessä toisen sisaruksensa kanssa, minun tuleva kummipoikani on silloin jo noin vuoden, vanhempi sisarus melkein kouluikäinen. Toinen vanhemmista on brittiläinen ja juutalainen, toinen suomalainen kristitty, asuvat Briteissä. Siis mitä ihmettä mä ostan lahjaksi?! Ostanko molemmille lapsille lahjan vai vaan omalle kummilapselle? Annanko jotain perinteistä vai ihan poikkeavaa? Mä en yhtään osaa ajatella.. Mulla on monta kummilasta joille olen onnistunut ihan itse valitsemaan lahjat, mutta jotenkin tuntuu nyt niin poikkeukselliselta tämä tilanne..
 
Tellu
Ajattele lasta ihan tavallisena kummilapsena ja ja lahja kuten edellisille kummilapsille. Siis en tarkoita potkuhousuja, mutta muuten. Älä anna vanhempien vaikeuttaa kummiutumista.
 
vieras
Minä saattaisin ostaa tuolle vuosikkaalle suomalaista designia, eli eero aarnion pienen puppy-koiran :) On varmasti sellainen esine, jonka voi säilyttää läpi elämän, mutta kestää monenlaiset leikit ja näyttää kivalta ja mahdollisesti säilyttää arvonsakkin. Ehkä sille toiselle jotain vähemmän arvokasta.
 
Hyviä ideoita! Kun ajattelin, että olis kiva, ettei ole mikään ihan pelkkä koriste-esine, koska lapsikin on jo sen ikäinen että tajuaa saamiensa lahjojen päälle, ja toisaalta suomalaista.. Ja silti sellaista, että se olisi muistona sitten isompanakin..
 

Yhteistyössä