V
Vieras
Vieras
Kummalla on velvolisuus koittaa ylläpitää suhdetta kummin ja pienen, itse vielä kykenemättömän kummilapsen välillä? Meillä on tyttö 2,5v, jonka kummit lupasivat kesällä tulla kylään, kun tyttö täytti 2v. Samalla piti juhlia tytön isoveljen rippijuhlia. Aikanaan ollaankin tutustuttu tämän perheen kanssa toisiimme juuri näiden molempien perheiden isojen lasten kautta, esikoisemme on siis ollut hyvä ystävä tämän kummen pojan kanssa. Nämä ihmiset aikanaan itse suostuivat kovin mielellään sitten iltatähtemme kummeiksi. Niin, ensin oli tytön 2v synttärit, jolloin kummit snoivat, että ostivat lahjan, mutta haluavat tuoda sen itse mielummin kun että laittaisivat postissa. Ok, sehän olisikin ollut kiva juttu. Svttiin, että tulevat sit 3 viikon päästä kun on meillä myös rippijuhlat. Sen jälkeen eivät ole enää vastanneet puheluihin, eivätkä tekstiviesteihin. Soiteltiin monesti laitettiin viestiä, että tervetuloa... ei mitään vastausta. Sen verran olen tarkastanut yhteisiltä tutuiltamme, että he ovat kunnossa. Vaan ihmetyttää, etteivät mitään yhteyttä pidä. Eivätkä salli näköjään meidänkään pitävän.
Harmittaa, kun tyttökin kysyy jo kummitätiä, kun isommat lapset puhuu kummeistaan ja soittelevat kummiloihin. Mutta että, onko se yhteydenpitovelvollisuus minulla vai enemmänkin heillä, sitä olen alkanut pohtimaan?
Harmittaa, kun tyttökin kysyy jo kummitätiä, kun isommat lapset puhuu kummeistaan ja soittelevat kummiloihin. Mutta että, onko se yhteydenpitovelvollisuus minulla vai enemmänkin heillä, sitä olen alkanut pohtimaan?