K
Kummitäti+
Vieras
Tuli tuosta toisesta keskustelusta mieleen kun olen erään tyttölapsen kummitäti. Ja käsittääkseni kummin tehtävä on lapsen kristillinen kasvatus. No olemme yrittäneet näitä juttuja lapselle tuoda tykö, mutta jotenkin hänen vanhemmat jotenkin vastustelee. On se kumma että valitaan kummiksi, mutta sitten ei haluta että tehdään kummin tehtävää.
Olen ostanut lapselle lahjaksi Raamattu-aiheisia kirjoja, Jeesus-nukkeja jne. Poikani teki jopa videolla tosi isolla vaivalla semmoisen animaatioelokuvan Jeesuksen lapsuudesta. Keksi vähän itsekkin mutta se oli tosi hyvä jne... Tytön vanhemmat kyllä kuuluu kirkkoon ja kyllä ne Jumalaan uskoo. Me ei olla mitään himouskovaisia, mutta uskomme kyllä Jumalaan.
Olen ostanut lapselle lahjaksi Raamattu-aiheisia kirjoja, Jeesus-nukkeja jne. Poikani teki jopa videolla tosi isolla vaivalla semmoisen animaatioelokuvan Jeesuksen lapsuudesta. Keksi vähän itsekkin mutta se oli tosi hyvä jne... Tytön vanhemmat kyllä kuuluu kirkkoon ja kyllä ne Jumalaan uskoo. Me ei olla mitään himouskovaisia, mutta uskomme kyllä Jumalaan.