T
typeerä
Vieras
Meidän vauva kellottelee vielä masussa, mutta kummijutut ovat alkaneet mietityttämään. Olen parhaan ystäväni kanssa joskus aikoja sitten "sopinut" että hänestä tulee lapseni kummi - ja päinvastoin. Olimme sillon nuorempia, enkä tainnut ymmärtää mitä ominaisuuksia kummilla täytyy olla. Tiedän, oli tyhmää sopia sillon tällasia isoja juttuja, mutta myöhäistä... Olen siis alkanut epäröidä, haluanko häntä lapseni kummiksi. Minulle hän on hyvä ystävä ja pidän hänestä todella, mutta! Lastenhoito + ystäväni = ei yhtään mitään. En siis tarkoita että kummit ovat vain lastenhoitoa varten, mutta tuntuisi typerältä ottaa kummiksi ihminen, joka ei osaa olla lapsen kanssa yhtään.
Edelleenkin hän olettaa pääsevänsä kummiksi, joten kuinka kertoisin että en haluaisikaan? Vai onko minun otettava hänet kummiksi koska olemme teinivuosina niin "sopineet"?!
Edelleenkin hän olettaa pääsevänsä kummiksi, joten kuinka kertoisin että en haluaisikaan? Vai onko minun otettava hänet kummiksi koska olemme teinivuosina niin "sopineet"?!