Kummeista puheenollen, Likan kummitäti teki ihanan teon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Likka siis aloittaa ekan luokan ensi viikolla, ja kummitätinsä ehdotti, josko kävisivät yhdessä ostamassa repun kouluun.
Likkahan oli ihan onnensa kukkuloilla :D

Tarjosin rahaa kummitädille mukaan, ettei hänen tarvitse omistaan sitä reppua yms nyt maksaa, varsinkin kun matkustaa meille vartavasten 100km suuntaansa junalla. Ei huolinut ja sitten palasivatkin kaupunki reissultaan ja Likalle oli ostettu Bratz-reppu, hello kitty-lompakko ja pari paitaa kouluun.

Ensin olivat käyneet kaakaolla jossain kahvilassa ja kierrelleet vaatekauppoja, niin kuin naiset konsanaan :D

Ihanaa, kun kummitäti antaa AIKAA kummilapselleen :heart:

On tosissaan mukavaa! :)
Täälläkin valitellaan noista kummiesta ihan riittävästi, joten kiva kuulla että hyviäkin kummeja löytyy.

Meillä on myös niin hyvä tilanne esikoisella, että kummitätinsä vie poikaa kaikenlaisiin juttuhin: konsertteihin, teatteriin, Lintsille, ulkos syömään, leffaan yms.
Nytkin osti synttärilahjaksi liput siihen Dinosurus showun syksylle.

Kummitäti on kiireinen "uranainen", mutta sitten kun aikaa on niin viettää sitä mieluusti ton kummipoikansa kanssa. Oon todella iloinen tästä!

Se mun täytyy sanoa, et ton reppu-asian mä halusin kyllä omia itselleni.
Isovanhemmat ehdottivat että kävisivät pojan kaa yhdessä ostaan, mutta mä sanoin et se on meidän perheen oma juttu :D
Kerran se esikoinen koulun aloittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Lentokala; tämän takia teinkin avauksen :D

Mielestäni kaikilla lapsillani on maailman parhaat kummit, jokainen antaa sitä tärkeintä kummilapselleen, Aikaa.

Mun täytyy myöntää,
että tunnen pienen piston sydämmessäni, sillä mä oon aivan liian vähän tekemisissä oman kummipoikani kanssa :ashamed:

Mun kummipoika on vuotta meidän esikoista vanhempi,
joten nää omat lapset vievät aikaa niin, etten oo jotenkin alusta asti asti panostanut aikaan kummipojan kanssa. ( selittelyä.. )
Nyt se on selkeesti vaikeempaa aloittaa.

Vaikka kummipojalla ja meidän pojalla on vain 1 v ikäeroa, pojat ovat ihan eri planeetalta eikä heillä oo mitään yhteista tekemistä.
Esim. kummipoika ei lähde vanhempiensa kanssa kylään meille jos on "parempaa" tekemistä, samoin kun meidän poika valitsee ennemmin esim. futaamaan lähdön isänsä kaa ku kyläilyn siellä.

Mutta kyllä mä silti säännölliseti pidän yhteyttä; enemmänkin vaan voisi.

Mun pojalla on upeat kummit. Eläintarhassa käynyt kummitätin kanssa, kummisetä pyysi sirkukseen mutta ei ihan tohtinut vielä yksin lähteä. Toinen kummisetä otti mukaan kun meni lastaamaan rekka-autoa ja voi pojat siitä on juttua riittänyt. Kaikki kummit asuu yli 300km päässä meistä mutta aina nähdään kun on rääpyä.

Mistähän se reppu löytyi? Olen itsekin etsinyt, mutta kukaan ei myy Bratz-reppuja. Jos saat selville, niin ilmoita. Olen itsekin kummi ja tämä reppu on ainoa mikä kelpaa! Hello Kitty ostettiin, mutta onkin liian pieni ekaluokkalaisen kirjoille. Kiitos!

Yhteistyössä