siru
Mun mielestäni ehdottomasti meandi.Ovat pirteitä ja kauniita.Kivan värisiä ja mallit on kivoja.Lingon&blåbärin vaatteet ovat mielestäni jotenkin vaan tylsiä varsinkin värityksiltään.
meandi!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja siru:Mun mielestäni ehdottomasti meandi.Ovat pirteitä ja kauniita.Kivan värisiä ja mallit on kivoja.Lingon&blåbärin vaatteet ovat mielestäni jotenkin vaan tylsiä varsinkin värityksiltään.
hah hah hauskaa!! En minä ainakaan pienelle lapselle viitsi farkkuja pukea. mukavampi se on pehmeissä vaatteissa leikkiä.. Itse kyllä pidän farkkuja ja OLEN LIHAVA!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi rumia molemmat. Lihavien lasten vaatteita, siis tarkoitettu sellaisille joille ei mitkään normaalit hienot vaatteet kuten farkut mahdu päälle.
Ehkä teillä siellä Porvoossa farkut on hienot vaatteet...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi rumia molemmat. Lihavien lasten vaatteita, siis tarkoitettu sellaisille joille ei mitkään normaalit hienot vaatteet kuten farkut mahdu päälle.
Yritäpäs löytää lihavalle lapselle muotifarkut niin aika kaukaa saat etsiä. Itse ainakin olen törmännyt siihen että noita vaatteita (kalliita sellaisia) ostavat vain ne joiden lapsi on vähän tukevampi ja saavat sitten selitellä että ovat niin laadukkaita että siksi meidän lapselle vaan meandia, vaikka todellisuudessa joustavat retrovaatteet ainoita mitkä mahtuu päälle.Alkuperäinen kirjoittaja memyselfandi:hah hah hauskaa!! En minä ainakaan pienelle lapselle viitsi farkkuja pukea. mukavampi se on pehmeissä vaatteissa leikkiä.. Itse kyllä pidän farkkuja ja OLEN LIHAVA!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi rumia molemmat. Lihavien lasten vaatteita, siis tarkoitettu sellaisille joille ei mitkään normaalit hienot vaatteet kuten farkut mahdu päälle.
Mä en käsitä tätä. Me&i:lla on joku maine retrofirmana, vaikka niillä oli nyt syysmallistossakin vain muutamia oikeasti retron näköisiä vaatteita. Mun mielestä esim. tämä on kaukana retrosta: http://www.meandi.se/Upload/Images/Products/2008/08222001_individ.jpgAlkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mä en tykkää...retro ei kolahda :/
Mun mielestä taas lapsille saa farkkuja jokaikisestä liikkeestä ja marketista, mutta laadukkaita, hyvännäköisiä ja mukavia päällä on todella vaikea löytää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritäpäs löytää lihavalle lapselle muotifarkut niin aika kaukaa saat etsiä. Itse ainakin olen törmännyt siihen että noita vaatteita (kalliita sellaisia) ostavat vain ne joiden lapsi on vähän tukevampi ja saavat sitten selitellä että ovat niin laadukkaita että siksi meidän lapselle vaan meandia, vaikka todellisuudessa joustavat retrovaatteet ainoita mitkä mahtuu päälle.Alkuperäinen kirjoittaja memyselfandi:hah hah hauskaa!! En minä ainakaan pienelle lapselle viitsi farkkuja pukea. mukavampi se on pehmeissä vaatteissa leikkiä.. Itse kyllä pidän farkkuja ja OLEN LIHAVA!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi rumia molemmat. Lihavien lasten vaatteita, siis tarkoitettu sellaisille joille ei mitkään normaalit hienot vaatteet kuten farkut mahdu päälle.
Miten retrovaatteet liittyy l&b:hen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritäpäs löytää lihavalle lapselle muotifarkut niin aika kaukaa saat etsiä. Itse ainakin olen törmännyt siihen että noita vaatteita (kalliita sellaisia) ostavat vain ne joiden lapsi on vähän tukevampi ja saavat sitten selitellä että ovat niin laadukkaita että siksi meidän lapselle vaan meandia, vaikka todellisuudessa joustavat retrovaatteet ainoita mitkä mahtuu päälle.Alkuperäinen kirjoittaja memyselfandi:hah hah hauskaa!! En minä ainakaan pienelle lapselle viitsi farkkuja pukea. mukavampi se on pehmeissä vaatteissa leikkiä.. Itse kyllä pidän farkkuja ja OLEN LIHAVA!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi rumia molemmat. Lihavien lasten vaatteita, siis tarkoitettu sellaisille joille ei mitkään normaalit hienot vaatteet kuten farkut mahdu päälle.
Toi ei ollut pahimmasta päästä, sen myönnänAlkuperäinen kirjoittaja ov:Mä en käsitä tätä. Me&i:lla on joku maine retrofirmana, vaikka niillä oli nyt syysmallistossakin vain muutamia oikeasti retron näköisiä vaatteita. Mun mielestä esim. tämä on kaukana retrosta: http://www.meandi.se/Upload/Images/Products/2008/08222001_individ.jpgAlkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mä en tykkää...retro ei kolahda :/
Väritykseltä, siellähän ei olekaan yhtään pastellivärejä vaan ainoastaan niitä aitoja punaisia, sinisiä, vihreitä, ruskeita jne. siis rumia värejäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten retrovaatteet liittyy l&b:hen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritäpäs löytää lihavalle lapselle muotifarkut niin aika kaukaa saat etsiä. Itse ainakin olen törmännyt siihen että noita vaatteita (kalliita sellaisia) ostavat vain ne joiden lapsi on vähän tukevampi ja saavat sitten selitellä että ovat niin laadukkaita että siksi meidän lapselle vaan meandia, vaikka todellisuudessa joustavat retrovaatteet ainoita mitkä mahtuu päälle.Alkuperäinen kirjoittaja memyselfandi:hah hah hauskaa!! En minä ainakaan pienelle lapselle viitsi farkkuja pukea. mukavampi se on pehmeissä vaatteissa leikkiä.. Itse kyllä pidän farkkuja ja OLEN LIHAVA!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi rumia molemmat. Lihavien lasten vaatteita, siis tarkoitettu sellaisille joille ei mitkään normaalit hienot vaatteet kuten farkut mahdu päälle.
Samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Jep:Ehdottomasti me&i. Mä en näe mitään syytä maksaa yksivärisistä punaisista, sinisistä tai valkoisista vaatteista sellaisia hintoja kuin L&B haluaa...
http://fi.lingonblabar.com/ mutta sivuja ollaan uudistamassa eikä näy viel vaatteita esim. Uus mallisto tulee tän kuun lopussa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko L&B:llä kotisivuja? m&i:n siilipotkarit (siniset) on huippu ihanat myös tytöllä