Kummat ovat enemmän wt:itä, parturi-kampaajat vai lähihoitajat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kummat?

• Parturi-kampaajat

Ääniä: 0 0,0%
  • Lähihoitajat

• En osaa sanoa

• Äänestäjiä yhteensä
    0
Minua alkoi juuri kiinnostaa ap ja hänen kummallinen fiksaationsa wt, ( hahhah) hoitajiin ja kampaajiin. Ilmeisesti siistijätkin kuuluvat kyseisen älykön listalle. Kerrohan lisää itsestäsi ap, odotan innolla:)

Näitä wt-aloituksia yleensä tekevät keltasormiset, aivonsa viinalla marinoineet ja opintonsa kesken jättäneet, lähihoitajille kateelliset syrjäytyneet, jossakin pskaluukussa asuvat, ylipainoiset tukityöllistetyt.
Ja turha tulla länkyttämään: en ole lähihoitaja enkä parturi-kampaaja.

Aloittajaa varmaan vituttaa ettei ole itse läpäissyt kyseisiä koulutuksia. Paka-puolelle ei varmaan päässy edes opiskeleen ja lähihoitajakoulutus tyssänny omiin wt-käytöstapoihin. Millähän alalla itse mahdat olla... Käyt varmaan isin/äidin kiinteistöhuolto firmassa rappuja siivoomassa ja nurmikkoa ajelemassa. Aikuistu jo hyvä ihminen!

On järkyttävän typerää leimata jotkut ammattikunnat Suomen kulttuuriin kuulumattomalla, halventavalla lyhenteellä. Mielestäni on hienoa, että on opiskeltu ammatti, päästy työhön ja siten pystyy elättämään itsensä. Itse en näe siinä mitään haleksittavaa, päinvastoin.

Yhteistyössä