kummat kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rusinante123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rusinante123

Uusi jäsen
12.06.2015
1
0
1
45
Yleensä minulla on epäsäännöllinen ja pitkä kierto. Joskus jopa pari kk. ennen seuraavia kuukautisia.
Nyt meni vain se "normaalin" ihmisen aika, eli n. 4 viikkoa edellisistä kuukautisista. Kuukautiset ei olleet mitenkään kauhean niukat mutta sellaista kirkkaan veristä vuotoa ei tullut ollenkaan. Kuukautiset alkoi ilman ennakoivaa V*tutusta mikä minulla on ollut aina selvä merkki kuukautisista. Mitään kuukautiskipujakaan ei ollut. Menkat kestivät n. 5-6 päivää joista parina ekana ja parina vikana en tarvinut kuin pikkuhousunsuojan ja niihinkään ei mitään koskaan tullut.
Yleensä öisin tarvitsen yösiteen mutta nyt ihan perus-side riitti ja sekin pysyi usein puhtaana.

Menkat loppuivat muutama päivä sitten ja vasta tänään minulle on tullut tuo hirveä äkäisyys, kiukkuisuus, kaikki muiden tekemiset ja sanomiset ottaa aivoon jne.

Mikä on voinut taas sekottaa kiertoa tai hormonitasapainoa??

eipä mikään. Normaalisti naisille tulee tuollaisia kiertohäiriöitä silloin tällöin, kovin harvoin mutta jos ei pari seuraavaa kuukautta ole normaalistasi poikkeavaa niin ei syytä huoleen.
Nuo siis eivät kuulosta sinun kuukautisiltasi vaan oli välivuoto.

Yhteistyössä