Kummat kengät mekon kanssa, mielipidettänne kaipaan! (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kysäisin jo eilen asiaa, mutta laitan nyt vielä kuvan vaihtoehdoista. Eli mekko on malliltaan aika yksinkertainen ja myös yksivärinen, mikä antaa vapautta asusteiden valinnalle.

Kummat kengät laittaisitte?
Voisiko laukku olla eri värinen kuin kengät, jos kuitenkin sopii asuun?

Minulla on tummat hiukset, jos se nyt mitään merkkaa.. :)

Aijaa.com - 8293177.jpg

Itse tykkäisin enemmän noista hiekan (?) värisistä kengistä, mutta tuleeko asusta liian pliisu niiden kanssa?

Mäkin sinänsä tykkään enempi noista hiekavärisistä, mutta ongelma on se, että niihin on tosi vaikea löytää täsmälleen saman väristä laukkua. Musta laukku ei kyllä käy noiden vaaleiden kenkien kanssa.

Minusta laukku kyllä saisi olla kenkien värinen, on sekava kokonaisuus jos laukku on vielä kolmatta väriä :/ Että jos sulla on kiva musta laukku, niin laita sitten ne mustat.

[QUOTE="Vieras";24153682]Aina samanväriset kengät kun laukku! Joten jos haluat laittaa noi vaaleet popot ni äkkii laukkukauppaan! Mut muutoin noi vaaleet on aivan ihanat kengät <3[/QUOTE]

Pyh. Tämä sääntö ei ole ollut hengissä vuosiin..

Jos mustat kengät, myös laukku mielellään tyyliin sopivasti hieman räväkämpi. Vaaleisiin kenkiin klassisen kaunis. Laukun värillä ei niin väliä, kunhan se sopii asuun kokonaisuutena. Käykää muuten katsomassa huutonetin kohteeni:
http://www.huuto.net/kohteet/hyvannakoinen-peruspaitapaketti-sis-4-naistenpaitaa/183360512
ja
http://www.huuto.net/kohteet/tyylikkaat-vaaleanharmaat-farkut-w29/183363824
ym. Ei mitään noin juhlavaa kuin viestiketjun aloittajalla, mutta perusvaatteita, leluja, kirjoja ym. myynnissä. Kiitos ja anteeksi! :D

[QUOTE="vieras";24153688]Pyh. Tämä sääntö ei ole ollut hengissä vuosiin..[/QUOTE]

Niissä piireissä, missä minä liikun niin tämä iänkaiken vanha sääntö pätee kyllä....

[QUOTE="Vieras";24153833]Niissä piireissä, missä minä liikun niin tämä iänkaiken vanha sääntö pätee kyllä....[/QUOTE]

Niin, varmaan jossain martta-kerhossa. Luetko ikinä muotilehtiä?

[QUOTE="Vieras";24153833]Niissä piireissä, missä minä liikun niin tämä iänkaiken vanha sääntö pätee kyllä....[/QUOTE]

Taitaa olla lähipiirisi jumiutunut siihen aikaan kun oli vain kahdenvärisiä kenkiä ja laukkuja, mustia ja ruskeita.

Yhteistyössä