kummasta mies laadusta pidät sääri vai tissi vai peppu miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DICK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Jos kysyt että kummasta niin ei voi olla 3 vaihtoehtoa. :xmas:

Siinä meillä taas kunnon järjenjättiläismies, vaikka toistaalta, mitä voi odottaa kuvansa perusteella keski-iän huonommalla puolella olevalta mieheltä joka palstailee MAMMApalstalla ja ottaa nikikseen kyrpä

ootkos mr. dick ewin aviomies = pikku pään ja tyttö pojan isä? :whistle: on meinaan niin samankaltanen kirjotustyyli että :D

Ainomieli: mieki tykkään postimiehistä, postimies tulee.. eiku siis soittaa aina kahesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ootkos mr. dick ewin aviomies = pikku pään ja tyttö pojan isä? :whistle: on meinaan niin samankaltanen kirjotustyyli että :D

Ainomieli: mieki tykkään postimiehistä, postimies tulee.. eiku siis soittaa aina kahesti :D

en tunne. eronnut jo et ei oo vaimoa täl hetkel mut tulevsiduudesa toivottavasti.

:D Poliisimiehet on kanssa hyviä.

Oot muuten varmaan nähnyt New Moon -leffan?

No jos mä olisin mies, niin olisin varmaankin kokonaisvaltaisen ulkoisen kauneuden kannattaja, eli koko paketin pitäisi olla kondiksessa, niin tissien, pepun kuin säärien :D .

Mutta näin naisena mulle on ihan sama, mistä kukin mies pitää. En valitse mieleistäni miestä sen mukaan, mistä ruumiinosasta hän eniten pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

:D Poliisimiehet on kanssa hyviä.

Oot muuten varmaan nähnyt New Moon -leffan?

no oon.... lurps... :p :p :p

Yhteistyössä