Kummasta helpommin raskaaksi, keskeytetystä vai syöksyttömästä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä vaan hei, että aina jos on suojaamattomassa yhdynnässä voi tulla raskaaksi. Sitä kuinka helppoa se on, ei tiedä kukaan. Joku tulee raskaaksi "pelkästä katseesta" ja joku saa kuherrella monta kertaa kuukaudessa usean vuoden eikä siltikään onnistu.
 
Mutta eikös se ole sama laukeaako se mies ulkopuolella vai ei ollenkaan. Tietysti mies on kiimaisempi lähellä orgasmia, joten sillon voi tulla enemmän touhutippoja, kuin seksissä joka ei miehellä päätä laukeamiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä nauramista ja pilkkaamista tässä on? ihan tosissani kysyn. siis kummassa tapauksessa voi mahdollisesti purkautua siittiöitäkin.
Jos pippeli menee pimppiin, niin sinne on aina mahdollista päätyä myös siittiöitä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Siis tarkoituksella keskeytetystä jossa mies vetäytyy ulos vai sellaisesta yhdynnästä joka päättyy sisään, mutta ilman syöksyä.
Vai eikö kummastakaan?

Mitä tarkoitat syöksyttömällä?

Eli jos mies on sisällä, on aina mahdollisuus tulla raskaaksi, paitsi jos mies on sattunut käymään leikkauksessa, jossa johtimet on katkaistu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Siis tarkoituksella keskeytetystä jossa mies vetäytyy ulos vai sellaisesta yhdynnästä joka päättyy sisään, mutta ilman syöksyä.
Vai eikö kummastakaan?

Mitä tarkoitat syöksyttömällä?

Eli jos mies on sisällä, on aina mahdollisuus tulla raskaaksi, paitsi jos mies on sattunut käymään leikkauksessa, jossa johtimet on katkaistu.

tarkoitan sellaista ettei mies saa siemensyöksyä. luulin kyllä että hän laukesi, mutta lastin tuntua tai hajua ei kuitenkaan pimpassani ollut. siksi mietin, kuinka mahdollista raskautuminen on verrattuna juuri paljon puhuttuun keskeytettyyn.

 
Alkuperäinen kirjoittaja d:
No
a) spermaa ei aina tunne eikä valu
b) sperma ei todellakaan aina (eikä monilla koskaan) haise, edes tuoksahda

itse kyllä yleensä tai aina sen tunnen ja haistan. usein vielä seuraavanakin päivänä. siis juuri kyseisen miehenkin jäljiltä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
No
a) spermaa ei aina tunne eikä valu
b) sperma ei todellakaan aina (eikä monilla koskaan) haise, edes tuoksahda
itse kyllä yleensä tai aina sen tunnen ja haistan. usein vielä seuraavanakin päivänä. siis juuri kyseisen miehenkin jäljiltä.
Vaikkei varsinaista siemensyöksyä jostain syystä tulisikaan, niin silti spermaa voi tulla yhdynnän aikana (ns. touhutipat) ihan riittävästi hedelmöitymistä varten.
 

Yhteistyössä