raxissa vai buffassa? kerro mielipiteesi,kiitos!
isoäiti mölykylästä 16.09.2011 #2 no buffassa en ole koskaan syönyt, raxissa olen ja se nyt ainakin oli ihan hyvä paikka
as if 16.09.2011 #3 Mikä on Buffa? Raxissa käytiin viimeks eilen, se ei nyt ainakaan kovin gurmeeta ole
"vieras" 16.09.2011 #4 Mun mielestä molemmat on aika hirveitä, mutta jos ei mitään muuta vaihtoehtoa olis niin ehkä Raxissa.
Mun mielestä molemmat on aika hirveitä, mutta jos ei mitään muuta vaihtoehtoa olis niin ehkä Raxissa.
sikinsokin 16.09.2011 #7 Rax parempi ainaki täällä, Buffassa jotenkin liian vähän lisukkeita ja vain muutama pizza vaihtoehto. Mutta toisaalta kumpikin kelpaa
Rax parempi ainaki täällä, Buffassa jotenkin liian vähän lisukkeita ja vain muutama pizza vaihtoehto. Mutta toisaalta kumpikin kelpaa
"vieras" 16.09.2011 #9 No jos on ihan pakko valita toinen, niin Raxissa, kun lähimpää buffaan on matkaa satoja kilometrejä. Sen ruoan takia en kyllä vaivaituisi matkustamaan.
No jos on ihan pakko valita toinen, niin Raxissa, kun lähimpää buffaan on matkaa satoja kilometrejä. Sen ruoan takia en kyllä vaivaituisi matkustamaan.
Huom 16.09.2011 #10 Raxissa on ihan kamalaa sontaa tarjolla ja tuosta toisesta en ole koskaan kuullutkaan. Joten: en kummassakaan.
Raxissa on ihan kamalaa sontaa tarjolla ja tuosta toisesta en ole koskaan kuullutkaan. Joten: en kummassakaan.