Kummanlaisista naisista miehet enemmän tykkäävät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:
Luulisin (naisena) että miehet tykkäävät kattella tapaus B:tä, mutta elää tapaus A:n kanssa..

Mä vähän luulen samaa. Mä en laita arkisin kuin ripsarin. Baariin mennessä meikkaan kunnolla ja sitä mies jaksaa aina ihmetellä, että miksi pitää niin kovaa laittaa itteään. Mitähän mies mahtais sanoa jos joka päivä puunaisin itteni juhlakuntoon... :whistle: :laugh:

jaahas...kyllä mä luulen että suurin osa miehistä katselis ja ottais mieluiten tuon b-tapauksen...

ainakin siitä päätellen että usein kuulee kuinka se ihana ja itsestään huolta pitävä nainen on muuttunut suhteen alkuajoista eikä ainakaan parempan päin..mutta mies ei uskalla sanoa mitään koska ei sellaista saa naiselta vaatia.....mutta en kyllä näe mitään eroa oikeastaan tuon aan ja been välillä, sama henkilö eri tilanteessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mun mies tykkää A:sta koska sellanen on halvempi :whistle: muuten olis B, mutta se raha :D

Jos mä olisin mies, niin tykkäisin sellaisesta, joka kustantaa henkilökohtaiset ostoksensa ja muun asiointinsa (esim. kampaaja) omasta pussistaan. Yhteinen taloudenpito sitten yhteisistä rahoista...

mä luulen sitten taas että jos miehen jotain kauneudenhoitoa tarvitsee kustantaa niin se haluaa nähdä hyvän tuloksen eikä mitään sinnepäin....

victoria beckham ei mun mielestä oo tuo b-tyyppi vaan ennemmin c eli menee tuonne pumpattavan barbaran puolelle, sen verran on silikonia ja muuta kumia....

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
victoria beckham ei mun mielestä oo tuo b-tyyppi vaan ennemmin c eli menee tuonne pumpattavan barbaran puolelle, sen verran on silikonia ja muuta kumia....

Victoria Beckham on varmastikin hyvin lähellä tuota B-mallia.
Siinä varmaan haettiin semmoista naista, jolla on pakollinen tarve meikata, vaikka veisi vain roskat pihalle (ajatelkaa jos vaikka naapurit näkisi)...

Ja itse pidän luonnollisista naisista. Toki erilaisiin tilaisuuksiin voi meikkiäkin laittaa, mutta en kyllä mitään ns pakkelinaamaa haluaisi.

Ja ei, en edes yleisesti ottaen katso moisten perään kadulla.

Hieman on provosoivasti esitetty tuo..vähän vissiin niinkuin kotiin päin ap? Kuka nyt olis tuommonen yhden lainen jokapaikassa? No, ei ainakaan vaihtoehto B.. Yleensä A-vaihtoehdon tuulipukunaiset taas tuppaavat tunkemaan ne lenkkarinsa vaikka minne..ne kun eivaan sovi joka paikkaan..A:n nainen taas tiedostaa itsensä ja osaa pukeutua juuri vimpan päälle, kuten sanoit, esimerkiksi sporttisesti, kun siihen on tarvis..

Kirjoittelee nainen hupparissa ja addun treenihousuissa, ponnari tietenkin..mutta huomenna kaupungille ja jos lämmin niin korkkarit ja hame! B)

Yhteistyössä