Kumman valitsisit näistä illanvietto mahdollisuuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakio harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakio harmaana

Vieras
a ) Lapset hoitoon ja pokeri-iltaa viettämään kavereiden ( + miehen ) kanssa nyyttärityyliin omassa kodissa. Pelin päätyttyä iltaa viettämään ravinteliin.

b ) Elokuviin ja syömään miehen kanssa.

Olin ensin a:n kannalla, mutta seuraavan päivän mahdollinen krapula ei innosta kumpaakaan meistä. Toisaalta olisi kiva nähdä muitakin ihmisiä eikä olla pitkään aikaan missään käyty.

A. ja jos mun mieheltä kysyttäis niin A. Meillä mies on ihan pokerikoukussa muutenkin.. Itse olen koittanut ehdotella miehelle hohtokeilaus-iltaa muttei oo vielä lämmennyt, dartsin heittokin olis kova sana, mutta ei kun se haluaa tehdä aina sitä missä se on mua parempi eikä toisinpäin.. Tosin kyllä se keilata osaa, mutta kunhan nyt on laiska..

A varmaan. Mies opetti mulle pokeria ja jäin koukkuun pahasti. Tosin muakaan ei krapula kiinnosta. Ollaan vähän suunniteltukin et jos jossain vaiheessa taas kutsuis muutaman tuttavan pelaamaan. Aikasemmin en oo ite uskaltautunut peliin mukaan. Toisaalta B:kin on ihan hyvä vaihtoehto paitsi ettei tääl pyöri täl hetkel hyviä leffoja.

Yhteistyössä