Kumman syy tämä sitten on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minun vai mieheni?Kirjoitin eilen joulukortit valmiiksi ja laitoin punaseen kuoreen.Mies lupasi viedä töihin mennessä ne ja arvatkaa mikä löyty keittiön pöydältä?no tietty se punainen kuori missä joulukortit.
Nyt jos soitan miehelle niin hän sanoo kuitenkin että miksi et antanut niitä tai muistuttanut häntä korteista.Eli syy taitaa olla minun kun en ollut herraa muistuttamassa koko aamua niitä korteista.Ehtiikö enää huomenna viedä postiin?ne miehet.........

Huomenna ehtii vielä, kun on viimenen postituspäivä :wave: Jos nyt tarttee tällaseen asiaan syyllisiä etsiä niin kyllähän se oli miehen homma viedä ne kortit, kun olitte niin sopineet...

Enhän mä nyt tosissaan olekkaa syyllistämässä ketään,kunhan vaan kyselin.=)Mutta se on niin jännä että mies eilen antoi sen hampilääkäri ajan mulle,tuli ja sano että silloin ja silloin on aika.Mä sanoin että laita se ylös allakkaan niin tuumas vaan että ei tarvii kun sinä olet hänen kalenteri.Eli luottaa siihen että kyllä se vaimo muistaa.Luojan lykky mun ei miehen muistettavaksi tarvii antaa mitään,unohtuis kaikki.

Yhteistyössä