Kumman kerrossängyn ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tuo unipuu sänky ja oon tykännyt kovasti. Meillä värinä on vaaleansininen/valkoinen. Haettiin se suoraan tehtaalta Hollolasta ja saatiin puoleen hintaa, kun on ns. kakkoslaatua. Mitään vikaa sängyssä ei kuitenkaan ollut.

Riippuu minkä ikäisille ostamassa... Noissahan on korkeudessa huomattava ero. Siis lähemmäs kouluikää oleville ehdottomasti unipuun. PIenille lapsille toinen on parempi. Meillä ostettiin matala kerrossänky 3,5v ja 1,5v:lle.

Meillä on tuo Vepsäläisen Unipuu kerrossänky ja siitä ollaan tykätty.. tosi tukeva ja kiva kun saa muokattua sitten oman näköiseksi kun ei enään kerronssänkynä tarvii..

unipuu-kerrossaenky

Unipuu. Saa sängyt erilleen ja kouluikäisetkin mahtuu nukkumaan hyvin. Meillä on käytettynä ostettu unipuun sänky ollut nyt jo 4 vuotta ja on tosi hyväkuntoinen edelleen. KÄytetty sekä erillään että kerrossänkynä.

Unipuu ehdottomasti. Paljon nätimpi! Mun mielestä toi AVA on suorastaan ruma :) Mutta se on vaan mun mielipide. Ehdottomasti tyylikkäämpi tuo unipuu, kerrossänkynä ja sitten erillisinä sänkyinä!

Meillä on Unipuu ja ollaan tykätty. Pidän siitä, että siinä on käsittääkseni enemmän muuntelukykyä kuin tuossa toisessa eli saa parven tai pikkuparven jne... Meillä on sängyn päädyissä hyllyköt ja sänkyjen alla laatikosto-hylly-yhdistelmä.

Yhteistyössä