Kumman kaa olisit- Hynysen vai Nikulan?
Keksi uudet vaihtoehdot seuraavalle
(mä oisin kyl Hynysen kaa
)
Keksi uudet vaihtoehdot seuraavalle
(mä oisin kyl Hynysen kaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Kumman kaa olisit- Hynysen vai Nikulan?
Keksi uudet vaihtoehdot seuraavalle![]()
(mä oisin kyl Hynysen kaa)
Frederikiin osuisi valinta, kun on vähän nuorempi. Entäs Matti Nykänen vai Seppo Räty ?Alkuperäinen kirjoittaja tiiina:ehkä hynysen..
ja niinistön kans ehdottomasti..
kumman kaa? frederikin vai dannyn?
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Ehdottomasti nikulan =)
Kumman kaa,Räikkönen vai häkkinen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Ehdottomasti nikulan =)
Ressun...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Ehdottomasti nikulan =)
Häkkisen kanssa ehdottomasti - enhän sais mitään selvää, mitä Räikkönen yrittäisi sanoa... *outoa muminaa*
Kumman kaa: Ressu Redford vai Andy McCoy?
Ressu ehdottomasti, kun Andy McCoy on tosi kaukaa sukulainen ja ei ihan sukulaisen kanssa viitsisi. Miten olisi Tauski Peltonen vai Mika Myllylä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Ehdottomasti nikulan =)
Häkkisen kanssa ehdottomasti - enhän sais mitään selvää, mitä Räikkönen yrittäisi sanoa... *outoa muminaa*
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Ressun...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Ehdottomasti nikulan =)
Janne Ahosen vai Toni Niemisen?