Tauskiin ehkä just pystyis, mut humalan pitäis olla myös kova. :xTauski. Siihen pystyisin ainakin humalassa & tieteen nimissä.
Teuvoon en vaan kykenisi, en en ja en.
Tauskilla ja mulla on jo tavallaan suhde, koska se moikkasi mua MyllyssäTauskiin ehkä just pystyis, mut humalan pitäis olla myös kova. :x
Mä olen muutaman kerran jutellut sen kanssa ollessani töissä :xmas: Musta se on yllättävän suuri mies :O Siis oon mäkin pieni, mutta hän ei kyllä kuvissa "näytä" niin pitkältä/isolta. :OTauskilla ja mulla on jo tavallaan suhde, koska se moikkasi mua Myllyssä
Joo, mäkin hätkähdin sitä miten iso mies (siis pitkä, ei lihava) hän onkaan.Mä olen muutaman kerran jutellut sen kanssa ollessani töissä :xmas: Musta se on yllättävän suuri mies :O Siis oon mäkin pieni, mutta hän ei kyllä kuvissa "näytä" niin pitkältä/isolta. :O
Se on Taiska. Siis se laulaja joka on nainenOho. Olen aina luullut, että laulaja nimeltä Tauski on nainen. :O Aina oppii jotain uutta.
Mä ottaisin Teukan. Juottaisin sen tarpeeksi känniin, niin sillä ei pelittäisi ja saisin pyöräyttää sen kedolle kuorsaamaan.