Kumman AUTON näistä ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hondan. Minulla on sellainen mutu-mielipide, että jos jonkun japanilaisen auton ostaisin, niin Hondan. Ja jos siitä vielä pitäisi tinkiä, niin sitten Toyotan, mutta en Nissania. Mitään järkisyytä minulla ei ole.

Hondan, koska mulla on siitä niin hyviä kokemuksia ja on trendikkäämpi, tykkään kovasti sen ulkonäöstä jajajaja no niin, ehkä tärkein on tuo että pidän sitä luotettavana varmana autona =) Ja nissan ei oo mun tyylinen ja miehellä oli kerran nissani ja se ei ollu es vanha ni koko ajan remppas ja talvella huono lämpiämään..

Riippuu ihan yksilöstä. Aika paljon enemmän vaikuttaa huoltohistoria ja kilometrit kuin merkki ja malli, noista kahdesta siis. Tyyppivikoihin en ole sinänsä perehtynyt että niissäkin voi tietty olla isojakin eroja, toisaalta silloinkin edellämainitut kertovat enemmän ;)

Meillä on ollut 3kpl. Nissaneita. Niissä vikoja on ollut lähinnä se, että on ollut helkkarin kylmiä autoja (paitsi 87vm. Sunny, joka oli pirun lämmin).
Happitunnistimen kanssa on ollut ongelmia ja se on tuntunut lähinnä auton nykimisenä.

Noista valitsisin Hondan, ihan kokeilumielessä, että minkälainen auto se sitten olisi. Kovasti ovat kehuneet Hondaa hyväksi autoksi. :)

Yhteistyössä