Kummallista kipua

• Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
Minulla on kummallista kipua virtsarakon suulla (ilmeisesti). Ikään kuin neulojen päälle istuisi tuoliin mennessä. Välillä oireet ovat pois. Epämiellyttävä tunne kuitenkin suunnilleen joka hetki. Ei varsinaista tihentynyttä virtsaamistarvetta ja minulta on otettukin virtsanäyte&klamydiatesti, joka oli puhdas. Välillä klitoriksen&virtsaputken alue on todella koskeusarka, juuri ikäänkuin neuloilla pistelisi. Nyt minulla on Flagyl -kuuri varmuuden vuoksi. Ei juuri muutosta asiaan. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Seksiä ei ole tullut nyt harrastettua tämän takia.

n35
Oletkos vaihtanut vessapaperimerkkiä, esim. paperilakon takia joutunut ostamaan jotain karheaa tuontihalpista? Minä ja lapseni saadaan kirvelyä ja kutinaa serlan keltaisesta paperista. Tajusin tämän jo muuan vuosi sitten (kävin myös turhaan kalmydia-testissä) ja sen jälkeen meillä on ollut vain valkoisia ja pehmeitä papereita...

Ap.
Kyllä paperikin voi vaikuttaa, mutta olen nyt päätellyt vaivani johtuvan uretraalisesta oireyhtymästä. Kts. sama kysymys Klinikka -keskustelusta, jossa olen asiaa pohtinut.

Muut kokemukset kyllä vielä tervetulleita! Tuntuu niin kummalta tämä vaiva.

Yhteistyössä