Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
- Hoipertelin lähiräkälästä ulos ja pyysin joltain haisevalta vanhalta juopolta tulta, itse olin noin 22v. Lopulta raahasin patun kämpilleni ja annoin sille sohvalla. Asunnossa haisi päiviä vanhan miehen hiki
- Päädyin ottamaan silloiselta poikakaverilta suihin baarin terassilla ja saatiin porttikielto
- Olen hetero mutta annoin lesbon iskeä minut ja mentiin naisen asunnolle harrastamaan seksiä, sen pillu vain haisi niiin pahallle että oksensin
- Join rommikolaa yksin kotona ja tilasin pitsan, se kebaskuski katseli onnesta soikeana kun avasin oven pelkästään lyhyt toppi ja pikkuhousut päällä. Kysyin sitten "Wanna fuck men?" ja kohta olin polvillani siinä eteisen matolla kun tyyppi veti reisien väliin, en tiedä miten se e tajunnut ettei ole sisällä. Tästä herrasta tulikin sitten riesa pitkästä aikaa kun raahasi ilmaisia pitsoja ja vinkui uusintaa
- Laivalla tanssin yökerhossa miehen kanssa joka sormetti minut ihan märäksi siinä keskellä tanssilattiaa ja kun lähdettiin tupakalle, päädyttiin panemaan pelastusveneeseen
-
-
 
vierailija
- Hoipertelin lähiräkälästä ulos ja pyysin joltain haisevalta vanhalta juopolta tulta, itse olin noin 22v. Lopulta raahasin patun kämpilleni ja annoin sille sohvalla. Asunnossa haisi päiviä vanhan miehen hiki
- Päädyin ottamaan silloiselta poikakaverilta suihin baarin terassilla ja saatiin porttikielto
- Olen hetero mutta annoin lesbon iskeä minut ja mentiin naisen asunnolle harrastamaan seksiä, sen pillu vain haisi niiin pahallle että oksensin
- Join rommikolaa yksin kotona ja tilasin pitsan, se kebaskuski katseli onnesta soikeana kun avasin oven pelkästään lyhyt toppi ja pikkuhousut päällä. Kysyin sitten "Wanna fuck men?" ja kohta olin polvillani siinä eteisen matolla kun tyyppi veti reisien väliin, en tiedä miten se e tajunnut ettei ole sisällä. Tästä herrasta tulikin sitten riesa pitkästä aikaa kun raahasi ilmaisia pitsoja ja vinkui uusintaa
- Laivalla tanssin yökerhossa miehen kanssa joka sormetti minut ihan märäksi siinä keskellä tanssilattiaa ja kun lähdettiin tupakalle, päädyttiin panemaan pelastusveneeseen
-
-
Sitten heräsin hikisenä.....
 
vierailija
Aloin jutella baarissa jonkun kundin kanssa ja puheeksi tuli tatuonnit, kerron haluavani tatskan. Tämä oli vuonna 2001 kun tatuoinnit eivät vielä olleet muodissa eikä liikkeitä ollut joka pikkukylällä.
Kundi kertoi omaannsa tatuontikoneen ja tekevänsä mulle kuvan jos tarjoan pari kaljaa. Kiinni vei ja lähdettiin kundin asunnolle jossa heitin farkut mäkeen ja kävin nojatuoliin selälleen, kun kuva tehtiin mun pohkeeseen. Jossain vaiheessa vetäisin välikuoleman ja kun heräsin niin kundin sormi oli mun pillussa, pyyteli anteeksi ja kysyin vain että onko se kuva valmis ja voidaan me nussiakin. Koko hemmetin nojatuoli kaatui kun pantiin siinä ja lopulta könysin mustelmilla sekä tissit ja kaula syötyänä kotiin, Myöhemmin kaivoin vielä pillustani kondomin.
No tatuointi oli ihmeen hyvin onnistynut kundin promillet huomioon ottaen! Tuossa vasemman säären sivussa se käärme yhä kiemurtelee.
Raiskaus!
 
vierailija
Nuorena olin masentunut ja itsesuojeluvaistoa ei ollut tai järki pelannut. Olin palaamassa öidin luonta junalla perhekotiin, ollin ehkä 15v ja päädyin junan vessaan jonkun parikymppisen kundin kanssa joka pani minua perseeseen ainoastaan sylki liukasteena eikä ollut edes kortsua. Perseeseen siksi, että oli menkat.
 
vierailija
- Join rommikolaa yksin kotona ja tilasin pitsan, se kebaskuski katseli onnesta soikeana kun avasin oven pelkästään lyhyt toppi ja pikkuhousut päällä. Kysyin sitten "Wanna fuck men?" ja kohta olin polvillani siinä eteisen matolla kun tyyppi veti reisien väliin, en tiedä miten se e tajunnut ettei ole sisällä. Tästä herrasta tulikin sitten riesa pitkästä aikaa kun raahasi ilmaisia pitsoja ja vinkui uusintaa
:cautious:
 

Yhteistyössä