kummallisia asioita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuorineito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nuorineito

Uusi jäsen
17.06.2011
2
0
1
Hei kaikki. Olen 18-vuotias kovasti vauvakuumeilevainen neito. Tahtoisin saada hieman selvennystä muutamiin asioihin, ja hyvässä lykyssä jos jollain olisi vaikka samoista asioista kokemuksia niin voisi vähän sivistää minua :)
Eli, lopetin e-pillerit joulukuussa 2010, aloimme avopuolisoni kanssa tosissamme yrittää vauvaa tammikuussa ensimmäisen vuotoni loputtua. Maaliskuun alussa menkkani olivat myöhässä ja onnellisena plussan ajattelusta tein ensimmäisen testin, joka näytti haamuplussaa. Ajattelin tehdä seuraavan testin muutamaa päivää myöhemmin, mutta menkat alkoivat sitten 2 päivää myöhemmin. Tätä haamuilua jatkui toukukuun alkuun asti, ja totesin, etten ala testailemaan liian useasti etten pety joka kerralla kun vuoto alkaa. Mutta nyt minulla on ollut mielestäni alkuraskauden oireita mm. väsymystä, rintojen arkuutta mutta ei nännien alueella vaan rintojen sivussa, jatkuvaa vessassa juoksemista(pissalla) sekä huonovointisuutta. Mahtaisiko nyt olla tärpännyt? Menkkojen pitäisi alkaa huomenissa, mutta jotenkin epäilen, että ne eivät tulisikaan.. Mitä mieltä olette, olenko vainoharhainen vai mitä? :)

Olet aivan liian nuori äidiksi. Mieti vieä kun voit. Ammatti täytyy olla ja työpaikka jotta voit tarjota lapsellesi hyvän elämän. Mihin sinulla on kiire?

Nyt menkat ovat myöhässä 2 päivää, taas. Eilen tein testin mikä näytti selvää haamua, mutta olen jo hieman toiveikkaana siitä että nyt olisi tärpännyt.. Tänään soitan neuvolaan ja kysyn sieltä että kannattaako minun jo varata aika vai odotella vielä pari päivää. Lisäksi nyt on ollut aivan kamalaa päänsärkyä vasemmalla puolella päätä, se on semmoista sykkivän oloista ja kun sykähtää niin meinaa jalat lähteä alta, edes särkylääkkeet eivät auta :o sekä todella etova olo ollut jo pari päivää, en pysty edes kraanavettä juomaan kun maistuu niin kummalliselle (raudalle) vaikka avokkini ei maista mitään, luulee varmaan että olen lopullisesti seonnut!!

Yhteistyössä