Kummalliset korona-unet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Näin taas viime yönä yhtä. Tällä kertaa uneen tuli eilinen uutinen siitä, että bussien matkustajamäärä rajoitetaan. Olin menossa bussiin joka oli puolillaan eikä kuski päästänyt mua sisään.

Ahdisti unessa älyttömästi, koska olin menossa täihin eikä seuraavaa bussia kuulemma ollut tulossa ollenkaan.

Mutta tätä ennen olen nähnyt vuoden mittaan ainakin kymmenen kertaa unta, missä olen jossain isossa ihmisjoukossa (uimahallin suihkuilla, keikalla tms) ja joku tulee sanomaan että mene pois. Ja ihmettelen miksi vaan mulle.

Onkohan mulle puhkeamassa joku agorafobia? Muilla tämmösiä?

Noi on ikäviä unia, missä ahdistaa (usein ahdistaa vielä heräämisen jälkeenkin).

Mä näin unta, että mun kissa pääsi vahingossa ulos ja eksyi.
Yritin kysellä ihmisiltä apua sen löytämisessä ja olin kiitollinen siitä, että sirutin sen. Joku nuorisojoukko alkoi jahtaamaan kissaa ja nauroivat mulle hakkaavansa sen kuoliaaksi.

Olin kieltämättä onnellinen kun herätessä tajusin kaiken olleen vaan pahaa unta ja kissa retkotti vierellä syvässä unessa.

Tai sit sun alitajuntasi vain ohjaa sua välttämään ihmisjoukkoja.

Mä en, muistaakseni, nähnyt unta viime yönä. Mut aktiivisuusrannekello väittää että olisin herännyt ko puoli kolmelta. Mitähän siis olen kolmesta puoli seiskaan säätänyt? Käynyt unissanilenkillä? :S

• Vau!
Reactions: Elena777
Heräsin aamulla lattialta. Näin unta, että lähdin lapsuudenkodissani uimaan ja ylitin tien järven rantatielle..
Pidin kiirettä ja loikkasin varoen lähestyvää autoa. Kello oli noin 8, kun nousin ylös lattialta kipeytyneellä polvella.
Olen tippunut aiemminkin unessa sängystä ja vaihtanut sen takia turvallisemmalle sängyn puolelle nukkumaan.
Viime kerralla korvani kolahti yöpöytään ja kävin lääkärillä saamassa tikit.
Edellisenä aamuna heräsin uneen, jossa nostin kaupan edessä olevan porkkanan kassiini. Muistin unessa tiputtaneeni sen jonnekin. Edellisenä päivänä kävin kaupassa ja porkkanapussi tipahti lattialle.
Porkkana jäi pyörimään päähän ja kauppakin vaihtui. Ovat samaa S-ryhmää ja molemmat vakiokauppojani. Käsitin heti herättyäni mistä porkkanauni on peräisin..
Uimaan tekee mieli, kun on jo kevättä ilmassa. Koronan jälkeen aion uida paljon missä vain voin uida.

Yhteistyössä