kummallinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyli

Vieras
Olen tutustunut kummalliseen mieheen...
jos lähetän kauniita viestejä esim. miss you ,ajattelen sinua,niin mies ei näe ollenkaan vaivaa vastaa ikinä mitään takaisin minulle.ei ikinä. en saa mitään vastakaikua takaisin,tulee vähän paskamainen olo sitten,kun oikeasti ajattelee toista ja sitten toisesta ei kuulu mitään takaisin..

Nyt kokeilin tällaista: en itsekään vastaa enää takaisin jos saan häneltä viestin tyyliin jossa lukee 'mitä kuuluu muttei ikinä mitään ihanaa esim. ajattelen sinua, tai on ikävä,
niin sitten mies alkaaa heti soittaa perään?
mitä toi on???

Jos et laita viestiisi kysymystä, niin ei miehellä ole mitään syytä vastata. Eli jos haluat viestiä takaisin niin muista laittaa kysymys.
Ja jos hän sinulle laittaa kysymyksen niin tietenkin hän odottaa siihen vastausta.
Ei miehet vaan tajuu.

Joo mutta, jos mä puhun sen kanssa puhelimessa niin mies ei ikinä sano ' lähetit mulle ihanan viestin (esimerkiksi) mutta on olevinaan mulle aivan kuin se ei olisi saanut sitä.( vaikka kyllä se ne vaan on saanut ei se nyt joka kerta voi mennä niin ettei ne muka mene perille?( koska seksi viestit menee kyllä perille ja tulee vastauskin (joskus???) mutta ne loppuu siihen sitten kun mies sanoo että saa pian orkun otatko suihin? ja vastaa positiivisesti muttei tuon jälkeen mitään takaisin tule. tuokin on mielestäni kummallinen tyyli.
ja jos mies lupaa soittaa niin ei soitakkaan mutta,jos en anna itsestäni kuulla mitään enkä lähetä viestejä niin voi voi kun mies alkaa juosta mun perässä??
ja pian mun pitäisi matkustaa miehen luokse mutta en oikein enää tiedä koska en saa vastakaikua viesteihini..
v...u nää suhteet! mä en ainakaan lähetä enää mitään saa vain turhautua.

Hei haloo! Kuulostatpa tosi innostuneelta ja onnelliselta siinä ""suhteessasi""! Miks ihmeessä viitsi jatkaa moisessa? Pakottaako joku? Vai seurusteletko sä sen kaverin kanssa sen takia, että saat sanoa, että sulla on poikakaveri..?

Yhteistyössä