M
miten teillä
Vieras
Kumpi puoli olisi ergonomisempi? Nyt meillä on astianpesukone tiskipöydän oikealla puolella. Edellisessä asunnossa oli vasemmalla. En enää muista, kumpi toimi paremmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos tiskikone ei ole lattiatasossa niin mitä siellä tiskikoneen alla on? Tuleeko tilaa käytettyä hyödyllisesti?Meillä mä oikeakätinen ja mies vasenkätinen. Tiskikone on vasemmalla korotettuna. Keittiön pohjapiirros ja vesipiste paikka saneli sen mihin tiskikone tuli rempan yhteydessä. Mun mielestä ihan toimiva ratkaisu. Eiköhän tämäkin ole tottumuskysymys. Iso plussa on, että tiskikone ei ole lattiatasossa.
Jos tiskikone ei ole lattiatasossa niin mitä siellä tiskikoneen alla on? Tuleeko tilaa käytettyä hyödyllisesti?
Kaikkein paras on 2 pientä tiskikonetta ja ne työtason alapuolella. Mulla on yks, mutta ei kahdelle ihmiselle viitsi toista hankkia enää.Korotettuna ja lähellä ruokapöytää ois toimivampi kuin toi mitä meillä nyt.
(on siis keittiötason päässä, tiskialtaan oikealla puolella, lattialla)
Mitä kahdella tekee?Kaikkein paras on 2 pientä tiskikonetta ja ne työtason alapuolella. Mulla on yks, mutta ei kahdelle ihmiselle viitsi toista hankkia enää.
Kaikkein paras on 2 pientä tiskikonetta ja ne työtason alapuolella. Mulla on yks, mutta ei kahdelle ihmiselle viitsi toista hankkia enää.
Niin, mut jos ne jäisikin vajaiksi, alkaisi haista?Meillä tarvittaisiin kaksi normaalikokoista.
Tutuilla on siellä laatikko, en ole tarkemmin katsonut, mitä siellä säilyttävät. Jätimme sen tyhjäksi, kun muuttoapuna purin tavarat paikoilleen yhden miehen kanssa. Hyvin olimme tavaroille paikat laittaneet, ovat kuulema saaneet olla niillä sijoillaan. Käytännöllisyyden periaatteella niille paikat keksimme ja kun olimme yhtämieltä, niin eipä parempaakaan paikkaa varmaan olisi ollut. Ohjeeksi saimme alussa, että pistäkää jonnekin, miltä parhaaksi tuntuu. Laatikot piti saada aina tyhjäksi seuraavaa kuormaa varten.Jos tiskikone ei ole lattiatasossa niin mitä siellä tiskikoneen alla on? Tuleeko tilaa käytettyä hyödyllisesti?