kummalla puolella teillä on housuissa yleensä vetoketju? kun ahistaa, kun osassa on oikealla ja osassa vasemmalla (ja ihan molemmat naisten housuissa)ja sit kun on hirvee kusihätä ni alkaa riuhtoo vetskaria aina vika puolelta auki :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Mä en ymmärrä mitä sä tarkoitat?? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Mä en ymmärrä mitä sä tarkoitat?? :ashamed:
älä välitä, en mäkään, mut siis kun se vetoketju aukeaa toiselle puolelle, niin kummalle? oikeelle vai vasemmalle?eli kummalta puolelta katsottuna sulla on vetskari :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Mä en ymmärrä mitä sä tarkoitat?? :ashamed:
älä välitä, en mäkään, mut siis kun se vetoketju aukeaa toiselle puolelle, niin kummalle? oikeelle vai vasemmalle?eli kummalta puolelta katsottuna sulla on vetskari :ashamed:
Siis en mä ymmärrä vaik kuin mietin?? :ashamed: Tosin tulee aika hauskoja mielikuvia mieleen kun yritän ajatella että miten se vetskari aukee jollekin puolelle..??!!![]()
Mulla on vetoketju housuissa edessä ja se aukee sillein ylhäältä alas..:saint:
Niin kai me puhutaan housujen vetoketjusta..??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Mä en ymmärrä mitä sä tarkoitat?? :ashamed:
Siis en mä ymmärrä vaik kuin mietin?? :ashamed: Tosin tulee aika hauskoja mielikuvia mieleen kun yritän ajatella että miten se vetskari aukee jollekin puolelle..??!!![]()
Aika usein esim farkuissa on vetskarin päällä se kangaskaistale päällä...![]()
Joka tietty voi "aueta" vasempaan tai oikeaan.![]()
Mutta jos sulla näkyy vetskari kaikissa housuissa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Mä en ymmärrä mitä sä tarkoitat?? :ashamed:
Aika usein esim farkuissa on vetskarin päällä se kangaskaistale päällä...![]()
Joka tietty voi "aueta" vasempaan tai oikeaan.![]()
Mutta jos sulla näkyy vetskari kaikissa housuissa?![]()
just sitä kangashärpäkettä tarkotaneli sen härpäkkeen alta kummalta puolen? :xmas: